• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۱-۰۹
  • شناسه خبر: 11634

تشکیل کمیته کمک به سیل‌زدگان در واحد های زنجان

پیام ملّت – معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: کمیته کمک به سیل‌زدگان در شهرها و شهرستان‌های استان زنجان تشکیل شده است. حسین محمدی اظهار کرد: با توجه به جاری شدن سیل در مناطقی از کشور و خسا ...

پیام ملّت – معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: کمیته کمک به سیل‌زدگان در شهرها و شهرستان‌های استان زنجان تشکیل شده است.

حسین محمدی اظهار کرد: با توجه به جاری شدن سیل در مناطقی از کشور و خساراتی که در استان‌های گلستان و مازندران برجای گذاشت وظیفه اسلامی و انسانی حکم می‌کرد به یاری هموطنان بشتابیم.

وی تصریح کرد: به منظور کمک به هموطنان خسارت‌دیده، اعضای کانون امام حسن مجتبی(ع) واحد زنجان مبلغ ۳۵ میلیون ریال از خیّرین زنجانی جمع‌آوری و از طریق جمعیت کشوری این کانون به مناطق سیل‌زده ارسال کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اضافه کرد: با توجه به تأکید رئیس هیئت‌امنای دانشگاه آزاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان کمیته‌ای برای کمک به سیل‌زدگان در دانشگاه آزاد واحد زنجان تشکیل شد.

محمدی عنوان کرد: کمیته کمک به سیل‌زدگان با مشارکت و حمایت جمعیت هلال احمر استان زنجان در راستای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سطح شهر زنجان و شهرستان‌های ابهر، خدابنده و هیدج تشکیل شد.

وی یادآور شد: اعضای تشکل‌های دانشجویی، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در اقدامی مشترک و مسئولانه به‌صورت جدی کمک‌های مردمی  را دریافت کرده‌اند و این کمک‌ها بعضاً از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و برخی نیز از طریق هلال احمر به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست