• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۲-۲۳
  • شناسه خبر: 11690

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان :خاموشی زنجانی ها کاهش یافت

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: میزان خاموشی های برق در این استان از یک دقیقه و ۱۸ ثانیه به کمتر از یک دقیقه به ازای هر مشترک در روز کاهش یافت. علیرضا علیزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه ...

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: میزان خاموشی های برق در این استان از یک دقیقه و ۱۸ ثانیه به کمتر از یک دقیقه به ازای هر مشترک در روز کاهش یافت.

علیرضا علیزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه به اهداف و چشم اندازهای شرکت توزیع نیروی برق استان در سال ۱۴۰۴ اشاره کرد و افزود: در این سال میزان خاموشی سالانه به ازای هر مشترک به ۱۴۰ دقیقه باید کاهش یابد که این مهم از سال گذشته با برنامه ریزی در دست انجام است.

وی یادآوری کرد: سال گذشته میزان خاموشی به ازای هر مشترک در سال ۳۴۰ دقیقه بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در سال ۱۴۰۴ میزان مراجعه حضوری مشترکان این شرکت برای دریافت خدمات به صفر می رسد و همه این موارد به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

علیزاده تاکید کرد: برای این سال میزان هدررفت انرژی برق نیز باید به چهار درصد در سال کاهش یابد.

به گفته وی، در حال حاضر هدر رفت انرژی برق در استان زنجان بیش از هفت درصد و این رقم در سطح کشور ۱۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تاثیر اقتصادی انرژی برق در زندگی شهری و روستایی بسیار مهم و ویژه است چون که این صنعت به عنوان صنعتی زیربنایی نقش حساسی در ابعاد اقتصادی – اجتماعی به عنوان عامل کلیدی در توسعه و رونق اجتماعی و رفاه برعهده دارد.

علیزاده به نام گذاری امسال به عنوان رونق تولید اشاره کرد و افزود: امسال با رویکرد حمایت از تولید، رونق آن و ایجاد اشتغال پایدار درصدد افزایش ۲ برابری تلاش های خود هستیم چرا که یکی از پایه های اصلی و زیر ساختی در استان هستیم که می توانیم با تولید برق مطمئن، پایداری فعالیت های منظم صنایع را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: از کل انرژی توزیع شده در استان زنجان ۷۱ درصد آن در بخش مولد، صنعت و کشاورزی استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ و نیم درصد جمعیت روستایی بالای هفت خانوار از مشترکان تحت پوشش این شرکت هستند.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق در استان زنجان با ۱۴ هزار و ۱۱۸ کیلومتر شبکه توزیع برق در شهرها و روستاها برای ۴۴۵ هزار و ۶۷۴ مشترک خدمات ارائه می کند.این استان ۹ هزار و ۸۲۱ دستگاه پست برق با ظرفیت ۱۵۰۰ مگاولت آمپر دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست