• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۲-۲۳
  • شناسه خبر: 11692

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان :دانشگاه های کشور باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند

پیام ملّت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : بحث تحولات برای نیل به توسعه و پیشرفت در دانشگاه آزاد اسلامی جدی است و تحقق این اهداف  به اهتمام جدی همه حوزه ها و بخش ها نیاز دارد. دکتر علیرضا فیروزفر در آئی ...

پیام ملّت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : بحث تحولات برای نیل به توسعه و پیشرفت در دانشگاه آزاد اسلامی جدی است و تحقق این اهداف  به اهتمام جدی همه حوزه ها و بخش ها نیاز دارد.

دکتر علیرضا فیروزفر در آئین بزرگداشت مقام معلّم در جمع اساتید واحد زنجان و معلمان سمای زنجان با اشاره به تحول در حوزه علوم انسانی و دانشگاه ها افزود : تحول برای اسلامی کردن دانشگاه ها در دانشگاه آزاد اسلامی امری جدی می باشد و برای این امر اقدامات خوبی شروع شده است.

استاد دانشگاه زنجان در بیان مقام معلّم گفت : زبان معلم زبان عاطفه و اخلاق است و این منش برگرفته از رفتار نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) است که با خلق و خوی مهربانی اسلام  را جهانی کرد.

وی حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین را امری اجتناب ناپذیر در شرایط جاری کشور عنوان کرد و اظهار کرد : دانشگاه های کشور باید به سمت دانشگاه های کارآفرین سوق داده شوند و اگر دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در این عرصه محکم گام بردارد قطعا در نیل به اهداف و چشم اندازها موفق خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به چشم انداز پیش روی واحد زنجان اظهار کرد : دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دارای امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب بوده و با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و متعهد که در این واحد وجود دارد می تواند افق روشنی را برای آینده ترسیم نماید.

درپایان این مراسم از تلاش های آقایان محسن کاوندی ، صمد حنیفی و جواد بریری که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تجلیل گردید.

گفتنی است ؛ در این مراسم آقایان دکتر سید فرشید جعفری ، دکتر مهدی بازرگانی و خانم دکتر آتوسا بیات به نمایندگی از اساتید به طرح دیدگاه های خود پیرامون موضوعات دانشگاهی پرداختند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست