• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۲-۲۴
  • شناسه خبر: 11702

رییس کل دادگستری استان زنجان: تعداد زندانیان کشور بالاست

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت : یکی از چالشهای جدی در کشور مواجهه با جمعیت کیفری زندانهاست و این تعداد زندانی برازنده کشور اسلامی نیست که بایستی در این خصوص چاره اندیشی و آسیب شناسی کرد. حجت الاسلام و المسلمین صادقی ن ...

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت : یکی از چالشهای جدی در کشور مواجهه با جمعیت کیفری زندانهاست و این تعداد زندانی برازنده کشور اسلامی نیست که بایستی در این خصوص چاره اندیشی و آسیب شناسی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در جشن گلریزان شهرستان خرمدره برگزار شد با بیان اینکه یکی از موضوعات اساسی برای کاهش جمعیت کیفری زندانها موضوع فرهنگ سازی و تغییر قانون است اظهار کرد :برای تحقق این امر نیاز به اقدامات فرهنگی و همچنین ایجاد و تدوین قانون جدید در این زمینه هستیم .


رییس شورای قضایی استان زنجان کمرنگ شدن روحیه گذشت ، ایثار و مشکلات اقتصادی را از دیگر عوامل در افزایش جمعیت کیفری زندانها برشمرد و افزود : بروز و ظهور مشکلات اقتصادی ونارسایی هایی که در برخی حوزه های مدیریتی در کشو وجود دارد تشکیل پرونده در دستگاه قضایی است .
صادقی نیارکی با تأکید بر اینکه انتظام بخشی به جامعه ،رعایت حدود ، مقررات جامعه ، نظم عمومی واحترام به قوانین وهمنوعات یکی از اصول مسلم ماست بیان کرد: ما در انجام وظایف مان و اجرای قانون مصمم و جدی هستیم.
این مقام عالی قضایی استان خاطر نشان کرد :جشن گلریزان برای کمک به هنجارشکنان و کسانی که در حق دیگران ظلم میکنند شامل نمی شود بلکه برای مجرمین جرایم مالی و غیر عمد می باشدکه با کمک های شما مردم شریف شهرستان خرمدره از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده هایشان باز خواهند گشت .
در ابتدای این مراسم آذربایجانی رئیس دادگستری شهرستان خرمدره گفت:در سال گذشته با جمع آوری کمک های خیرین و مردم خرمدره به مبلغ یک میلیاردو یکصدو چهل میلیون ریال، تعداد ۱۹ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیر عمد از زندان آزاد شدند.
وی افزود :در حال حاضر تعداد ۲۳ نفر محکومین جرایم مالی و غیر عمد شهرستان خرمدره در زندان هستند که امیدواریم با کمک های مردم نیکو کار شهرستان شاهد آزادی این تعداد باشیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست