• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۲-۲۹
  • شناسه خبر: 11708

پیگیری بیمه خبرنگاران در اولویت برنامه انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان است

پیام ملّت – رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان از پیگیری بیمه خبرنگاران خبر داد و گفت در این راستا نخستین جلسه مشترک این انجمن برای بررسی چگونگی سازر و کار بیمه خبرنگاران در حضور مدیرکل تامین اجتماعی تشکیل شد. ر ...

پیام ملّت – رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان از پیگیری بیمه خبرنگاران خبر داد و گفت در این راستا نخستین جلسه مشترک این انجمن برای بررسی چگونگی سازر و کار بیمه خبرنگاران در حضور مدیرکل تامین اجتماعی تشکیل شد.

filemanager/1/ejtemaee/bime_2

رضا رحیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه مشترک انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان برای بررسی چگونگی ساز و کار بیمه خبرنگاران در حضور مدیرکل تامین اجتماعی اظهار کرد: این جلسه در راستای پیگیری بیمه خبرنگاران برگزار شد.
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان افزود: همه دغدغه‌های بیمه‌ای خبرنگاران به مسؤولان تامین اجتماعی اعلام و مقرر شد برای اتخاذ راهکار تامین بخشی از حق بیمه خبرنگاران جلسات سه گانه تامین اجتماعی، فرهنگ وارشاد اسلامی و انجمن خبرنگاران برگزار شود.
وی از عقد تفاهم‌نامه جدیدی مابین سازمان تامین اجتماعی و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد که بر اساس Hن با توجه به نوع کار خبرنگاران دو شرط لزوم رابطه مزد بگیری و محل کار ثابت حذف و این قشر می توانند با معرفی و تاییدیه مراجع صلاحیت دار به عنوان خبرنگار خود را بیمه کنند.
رحیم پور خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه بیمه شدن خبرنگاران را تسهیل کرده اما  چون حق بیمه ۲۷ درصد را خود خبرنگار باید پرداخت کند، لذا انجمن صنفی خبرنگاران پیگیر تامین بخشی از این مبلغ توسط دولت یا وزارت ارشاد است که امید است تحقق یابد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست