• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۲-۳۱
  • شناسه خبر: 11712

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:آزادی خرمشهر ، نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی بود

پیام ملّت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : آزادی خرمشهر صرفا آزادی خاک و بخشی از سرزمین نبود بلکه نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، دکتر علیرضا ...

پیام ملّت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : آزادی خرمشهر صرفا آزادی خاک و بخشی از سرزمین نبود بلکه نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، دکتر علیرضا فیروفر در جلسه شورای فرهنگی واحد زنجان ضمن تبریک سوم خرداد ، سالروز آزادی خرمشهر ، اظهار کرد : سوم خرداد ، سالروز آزادی خرمشهر یکی از مناسبت های مهم در تاریخ این سرزمین است و این روز یادآور پیروزی تفکر ایثار و شهادت بر تفکر سلطه جویی می باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن « روز جهانی قدس » ادامه داد : ملّت ایران همواره در همه موقعیت ها در کنار نظام و برای دفاع از آن ایستاده اند  و با توجه به موقعیت ویژه سال جاری و تهدیدات سبک سرانه جهان استکبار بیش از پیش در صحنه خواهند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تصریح کرد : حضور دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس امسال منسجم تر و پرشورتر از سالهای گذشته خواهد بود و ملت مسلمان ایران بر اساس رسالت دینی ، دفاع از حقوق ملّت های مظلوم را تحت هیچ شرایطی فراموش نخواهند کرد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد : تعالی ارزش های انقلاب اسلامی نقطه هدف تمامی حرکت هاست و از دانشگاهیان انتظار می رود مسئولانه در عرصه های مختلف حضور داشته باشند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

صلح امام حسن مقدمه نهضت عاشورا بود

همچنین در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سعید احمدی ، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با تبریک ولادت امام حسن (ع) کریم اهل بیت گفت : ولادت امام حسن (ع) فرصتی برای بیان فرازهایی از زندگی پرافتخار آن امام همام می باشد.

وی افزود : کرامت و بخشندگی امام حسن (ع) در دوران زندگی ایشان بارها اتفاق افتاده که آن بزرگوار اموالشان را بین فقرا تقسیم کردند.

وی به نرم قهرمانه امام دوم شیعیان در برابر حاکم ستمگر دوران اشاره کرد و اظهار کرد : صلح امام حسن (ع) با معاویه تغییر معادله شکست به پیروزی بود و مفاد صلح نامه حکومت معاویه را در انزوا قرار داد و به شکست کشاند.

وی ادامه داد : صلح امام حسن مجتبی (ع) مهمترین رخداد دوران بود و همین تدبیر امام دوم شیعیان  بدعهدی معاویه را برای مردم و جامعه نمایان کرد که مقدمه نهضت عاشورای حسینی گردید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست