• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۳-۱۹
  • شناسه خبر: 11730

هیأت رئیسه مجمع مشورتی جوانان زنجان انتخاب شد

پیام ملّت – در نشست مجمع مشورتی جوانان استان که با حضور استاندار زنجان برگزار شده بود، پس از سخنان استاندار، تنها با حضور اعضا و با برگزاری انتخابات رسمی و مکتوب، هیأت رئیسه این مجمع تشکیل و آغاز به کار کرد. فتح‌ال ...

پیام ملّت – در نشست مجمع مشورتی جوانان استان که با حضور استاندار زنجان برگزار شده بود، پس از سخنان استاندار، تنها با حضور اعضا و با برگزاری انتخابات رسمی و مکتوب، هیأت رئیسه این مجمع تشکیل و آغاز به کار کرد.

 هیأت رئیسه مجمع مشورتی جوانان استان زنجان انتخاب شدند

فتح‌الله حقیقی در نشست هم اندیشی اعضای مجمع مشورتی جوانان استان، ضمن تأکید بر اهمیت و حساسیت جایگاه و نقش مجمع مشورتی و تصریح بر باور قلبی خود نسبت به کارآمد بودن این مجموعه، بر لزوم سپردن امور به جوانان تاکید و اظهار کرد: از اعضای این مجمع انتظار می‌رود که مسائل، مشکلات و موضوعات مرتبط با جوانان را بصورت کارشناسی شده انتقال دهند تا در جلسات مربوطه مطرح و پیگیری شود.
وی یادآور شد؛ برگزاری مجمع مشورتی جوانان با این ترکیب و در نهایت سلامت، آزادی و عدم دخالت که در سطح کشور اقدامی نوپدید و بدیع بود، اما بواسطه اهمیت نقش و جایگاه جوانان، به این کار اقدام شد که امیدواریم نتایج مهمی در پی داشته باشد.
مقام عالی استان در ادامه از اعضای مجمع خواست تا ابهت و جایگاه ویژه خود را حفظ نموده و از تمامی جهات مراقب رفتار و گفتار خود در سطح جامعه باشند.
نماینده عالی دولت در استان زنجان ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهد شد این اعضا با در نظر گرفتن سوابق و تخصصشان به عضویت رسمی در کارگروه‌ها و شوراهای مهم استانی در می‌آیند تا موضوعات اساسی استان را از نزدیک رصد کنند.
وی تصریح کرد: ضروری است، اعضای مجمع مشورتی از فعالیت سیاسی و جناحی پرهیز کنند و همچنین نسبت به دریافت نظرات جوانان استان به ویژه در شهرستان‌ها اهتمام ویژه و ارتباط دائم داشته باشند و برنامه کاری و عملیاتی خود را متناسب با موضوعات مبتلابه استان تهیه کنند.
استاندار زنجان در بخش دیگری از این جلسه با توجه به قولی که در نشست جوانان و نیز جلسه انتخابات مجمع مشورتی داده بود، از اعضای مجمع خواست که نظرشان را در زمینه حضور علیرضا قهرمانی و نمایندگان شهرستان‌هایی که کاندیدایشان در انتخابات مجمع، بیشترین رأی را اخذ کرده اند، اعلام کنند.

در این خصوص دو نفر موافق و دو نفر مخالف صحبت کرده و در نهایت، پیشنهاد عضویت نفرات فوق، با هفت رأی در مجمع به تصویب رسید، به این ترتیب، آقایان علیرضا قهرمانی، میثم رحمتی(ماهنشان)، میثم اسلامی(خدابنده) و مصطفی قاسمی(سلطانیه) به عضویت مجمع در آمدند، در خصوص شهرستان ایجرود، نیز بعدا تصمیم‌گیری خواهد شد.
در راستای انتخاب اعضای هیأت رئیسه مجمع مشورتی جوانان استان؛ ابتدا چهار نفر از اعضای مجمع مشورتی (اثباتی، مقدم، رفیع زنجانی و مهدیخانی) به عنوان هیأت رئیسه موقت انتخاب و پس از اعلام اسامی کاندیداها، انتخابات به صورت مخفی و مکتوب انجام شد.
در این جلسه با قرعه کشی، نفرات زیر به عنوان هیأت رئیسه انتخاب شدند:
رئیس: محمد رضا محمودی، نائب رئیس: نرگس عشقی، منشی: محمد صادقی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست