• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۳-۲۵
  • شناسه خبر: 11748

پرویز فتاح :میانگین مشارکت مردم زنجان در خیریه ها از متوسط کشوری بالاتراست

پیام ملّت – رئیس کمیته امداد کشور گفت: با وجود مشکلات و چالش‌های اقتصادی در کشور، افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به ویژه در طرح‌های اجرایی ماه رمضان نشان می‌دهد مردم از کار خیر باز نمانده اند و ...

پیام ملّت – رئیس کمیته امداد کشور گفت: با وجود مشکلات و چالش‌های اقتصادی در کشور، افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به ویژه در طرح‌های اجرایی ماه رمضان نشان می‌دهد مردم از کار خیر باز نمانده اند و به این موضوع اهتمام دارند.

  هموطنان ایرانی همچنان در کارهای خیر مشارکت فعالانه دارند

پرویز فتاح در دیدار با امام جمعه زنجان افزود: به منظور اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان سهم اعتبارات این استان در سال ۹۸ با سه برابر افزایش نسبت به سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.
وی اظهار داشت: میانگین مشارکت مردم استان زنجان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد بالاتر از متوسط کشوری است.
این مسئول با اشاره به اینکه خیران زنجانی در کمک به ایتام رکورد دار هستند، ادامه داد: میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد در کشور ۲۲۰ هزار تومان است که این رقم در استان زنجان با ۴۸۱ هزار تومان ۲ برابر میانگین کشوری است.
فتاح تاکید کرد: مشارکت مردم همواره در برنامه‌های کمیته امداد طی سال در اثربخشی خدمات این نهاد نقش قابل توجهی دارد.
رئیس کمیته امداد در بخش دیگری از سخنان خود به برداشته شدن صف‌های انتظار خدمت در سرفصل‌های مختلف این نهاد اشاره کرد و گفت: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی صف‌های انتظار در سرفصل وام کارگشایی و جهیزیه در حال حاضر به صفر رسیده است.
امام جمعه زنجان نیز با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی و فقرزدایی، به فعالیت مناسب کمیته امداد در حوزه گفتمان سازی در حوزه کارهای خیر خواهانه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد نشان دهنده فعالیت مناسب این نهاد در تبدیل فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه در حوزه کارهای خیر خواهانه به فعالیت‌های بالفعل در حوزه فقر زدایی است.

رئیس کمیته امداد کشور همچنین در دیدار با استاندار زنجان با اعلام آمادگی این نهاد برای انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این نهاد و استانداری زنجان برای هم افزایی منابع و تبدیل آن به خدمت اثربخش به جامعه هدف در بخش مسکن، گفت: امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و استانداری زنجان منابع مورد نیاز برای خانه دار شدن ۶۰۰ خانواده فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان فراهم شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست