• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۴-۳۰
  • شناسه خبر: 11822

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف: ۷۰۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان انجام شده است

پیام ملّت– مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به آمار بازرسیهای سه ماه امسال از واحدهای صنفی استان گفت: با بازرسیهای به عمل آمده ۲۹۲ تخلف شناسایی و به ثبت رسیده است. رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ...

پیام ملّت– مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به آمار بازرسیهای سه ماه امسال از واحدهای صنفی استان گفت: با بازرسیهای به عمل آمده ۲۹۲ تخلف شناسایی و به ثبت رسیده است.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پیام ملّت اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال ۲۳۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی یک میلیارد و۱۰۸ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۹۰۰  ریال در مراجع قضایی استان  تشکیل شده است.

Image result for ‫بازرسی اتاق اصناف‬‎

وی در مورد میزان شکایات واصله مردمی به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان ابراز کرد: در سه ماه اخیر ۴۲۸ مورد گزارشات مردمی به این واحد گزارش شده که بیشترین مورد در بخش های خدماتی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان ادامه داد: ۱۴۵ مورد تخلف در بخش کالا و ۲۷۴ مورد در بخش های خدماتی توسط مردم شناسایی و به اتاق اصناف گزارش شده است که از این تعداد ۱۰۹ مورد منجر به رضایت و ۷۱ صنف متخلف بوده است.

وی تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گران فروشی و تقلب از سوی واحدهای صنفی می­توانند با شماره ۳۳۳۶۲۵۵۳  اتاق اصناف زنجان تماس و مراتب را گزارش دهند.

وی با بیان اینکه ۲۹۲ واحد متخلف در سه ماهه گدشته در استان شناسایی شده است، خاطر نشان کرد: از این میزان برای ۲۳۸ تخلف پرونده تشکیل و برای مراجع قضایی ارسال شده است.

محمدی در مورد علت متخلف شناخته شدن واحدهای صنفی در سه ماه نخست امسال گفت: بیشترین تخلف واحدهای صنفی مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، عدم صدور صورتحساب واحدهای صنفی، گران فروشی و تقلب بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۷۰۰۰ بازرسی از صنوف متخلف استان توسط واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان زنجان به عمل آمده است،  تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر بازرسیها از خرده فروشان بر عهده اتاق اصناف استان می­باشد،  بازرسان اتاق اصناف با جدیت و به صورت مستمر تمامی واحدهای صنفی فعال در استان را زیر نظر دارند و به هنگام مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای هدف اقدامات لازم را اجرا می­کنند.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست