• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۴-۳۱
  • شناسه خبر: 11835

رئیس تبلیغات اسلامی کشور: به وضع موجود راضی نباشیم

پیام ملّت – رئیس تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به بیانیه «گام دوم انقلاب» گفت: جمهوری اسلامی یک نظام پویا و پیش رونده است و نباید مدیران کشور به وضع موجود اکتفا نمایند. حجت الاسلام محمّد قمی در آیین تودیع و معارفه م ...

پیام ملّت – رئیس تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به بیانیه «گام دوم انقلاب» گفت: جمهوری اسلامی یک نظام پویا و پیش رونده است و نباید مدیران کشور به وضع موجود اکتفا نمایند.

حجت الاسلام محمّد قمی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر ما در صدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و نابودی رژیم غاصب صهیونیست و کشورهایی که بر پایه ظلم استوار شدند، هستیم.

 

گام  دوم انقلاب بهتر از گام اول طی شود

وی در ادامه با بیان اینکه جوان گرایی بحث جدیدی نیست که راجع به آن حرف زده شود، تصریح کرد: در حال حاضر باید قدردان خانواده شهیدان باشیم و در شرایط کنونی جامعه باید به گونه‌ای اقدام کرد که شرمنده خانواده بزرگوار شهدا نباشیم، چرا که ما بدهکار امام (ره) و شهدا هستیم و لازم است برای رسیده به اسلام ناب محمّدی تلاش بیشتری داشته باشیم.

رئیس تبلیغات اسلامی  با بیان اینکه اگر شده با مبارزه قهرآمیز هم باید از گسترش باج خواهی امریکا جلوگیری کرد، گفت: در حال حاضر کعبه محل سازش با شرک و آمریکا شده در حالیکه می­بایست محل صدای مظلومان میشد.

وی ادامه داد: ما بر آنیم که علاوه بر کعبه در تمام کلیساهای جهان صدای مرگ بر امریکا شنیده شود و مسلمانان آوای آزادی و آزادگی سر دهند و بر انقلاب خود احساس غرور کنند و برای رسیدن به این هدف استفاده از جوانان شهادت طلب ضروری است.

حجت الاسلام قمی تاکید کرد: در حال حاضر نباید به فکر نگه داشتن وضع موجود باشیم می ­بایست به فکر فرار از اسارت و رهایی از بردگی که عظمت و حیات در آن است باشیم و برای تحقق آن در قدم نخست، اراده و در قدم بعدی تصمیم بسیار مهم می­باشد.

وی با بیان اینکه روزگاری شخص اول کشور برای پادشاهی واسطه به سفیر بریتانیا می‌فرستاد و از آنها کمک می­خواست، خاطر نشان کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که با اقتدار پهپاد متجاوز به حریم هوایی کشور را سرنگون و نفتکش کشور انگلستان هم توقیف می‌کنیم.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از زحمات ۴ ساله حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری تقدیر و حجت الاسلام سعید احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست