• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۴-۳۱
  • شناسه خبر: 11841

مدیرکل تبلیغات اسلامی: ارتباط تبلیغات اسلامی با دانشگاهها افزایش می یابد

پیام ملّت – مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از ظرفیت دانشگاه ها در تبلیغات اسلامی و فرهنگی استفاده می­ شود. حجت الاسلام سعید احمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان، با اشاره به برکات نظام ...

پیام ملّت – مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از ظرفیت دانشگاه ها در تبلیغات اسلامی و فرهنگی استفاده می­ شود.

حجت الاسلام سعید احمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان، با اشاره به برکات نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر هر موفقیت و پیروزی که کشور کسب کرده از سفره پربرکت انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) بنا نهاده اند، است.

وی با اشاره به افتخارات جمهوری اسلامی ایران در منطقه عنوان کرد: امروز ایران به جایی رسیده‌ که با اقتدار و افتخار، پهپاد متجاوز امریکایی به حریم هوایی کشور را سرنگون و کشتی نفتکش انگلستان هم توقیف میکند.

ارتباط تبلیغات اسلامی زنجان با مجموعه‌های دانشگاهی تقویت می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه و حمایت مردم به پیروزی رسید، تصریح کرد: اقامه مردم منجر به انقلاب شد و گام دوم انقلاب نیز در مسیر جامع و جامع پردازی تمدن اسلامی است.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان نقش مهمی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  دارند، افزود: در گام دوم انقلاب باید از همه ظرفیت‌های جوانان و فضای دانشگاهیان برای پیشبرد برنامه ها استفاده شود.

حجت الاسلام احمدی لزوم توجه به حوزه‌های علمی و دانشگاهی و استفاده از ظرفیت نخبگان علمی و دانشگاهی، گفت: در مدت زمان خدمت بنده ارتباط تبلیغات اسلامی با دانشگاهیان و مجموعه‌های دانشگاهی تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه عرصه فعالیتهای تبلیغات اسلامی گسترده است، تاکید کرد: نگاه بنده به این پست نگاه تصدی‌گری نیست، در مدت خدمت تبلیغات اسلامی به قرارگاه فرهنگی، تبلیغی و مطالبه گری تبدیل خواهد شد و در این راستا باید با ساختارهای حاکمیتی تعامل داشته باشیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم رهبری اظهار کرد: تلاش داریم با گامهایی که برداشته می­شود پیش به سوی منویات رهبری و در پایان به انقلاب حضرت مهد (عج) رهسپار شویم.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در مدت خدمت اظهار کرد: از سال گذشته نشست‌های تبیینی و تحلیلی در خصوص بیانیه « گام دوم انقلاب» با اقشار مختلف توسط تبلیغات اسلامی برگزارشده است.

بیانیه گام دوم انقلاب منادی عملکرد جهادی و نگاه جهادی است

وی ادامه داد: محورهای اصلی ما ریل گذاری در عرصه تبلیغ است که در این راستا اقداماتی از قبیل سامانه­ای کردن اعزام ،تثبیت شبکه­ای استقرار، ظرفیت سازی و ظرفیت یابی تبلیغ انجام شده و راه زیادی تا رسیدن به اهداف داریم.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، بیانیه مهم و آینده‌نگرانه مقام معظم رهبری است که در این بیانیه اهمیت چهل سالگی انقلاب اسلامی را بیان کردند که همه باید برای تحقق این بیانیه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست