• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۵-۲۶
  • شناسه خبر: 11938

استاندار زنجان: اشکالات و نواقص خدمات دولت احصاء خواهد شد

پیام ملت – فتح اله حقیقی در ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت: مدیران در بیان دستاوردها و خدمات دستگاه خود، شرایط موجود کشور و وضعیتی را که این اقدامات انجام می شود را نیز برای مردم تشریح و تبیین نمایند. به گزارش « پایگا ...

پیام ملت – فتح اله حقیقی در ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت: مدیران در بیان دستاوردها و خدمات دستگاه خود، شرایط موجود کشور و وضعیتی را که این اقدامات انجام می شود را نیز برای مردم تشریح و تبیین نمایند.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، وی ابراز کرد: در شرایطی که عناد دشمنان آشکار و عمیق تر از هر زمان دیگری است، دولت در صدد ارائه بهترین و بیشترین خدمات به مردم است.

وی به برگزاری جلسات مهم و محوری استان همچون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل مراکز تولیدی مشکل‌دار استان و تلاش برای رفع مسائل واحدهای تولیدی و صنعتی استان اشاره کرد و افزود: در این راستا علاوه بر رایزنی با مسئولان کشور، برخی از مدیران را برای بازدید نزدیک از مراکز مهم تولیدی استان دعوت نموده ایم.

استاندار زنجان با اشاره به بازدید مدیرعامل بانک ملت از چند واحد تولیدی و صنعتی استان در سفر اخیر به زنجان ودریافت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نقدی و حدود ۱۳ میلیون یورو تسهیلات ارزی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان، گفت: در روزهای آینده نیز سفر مقامات عالی دیگری را به استان خواهیم داشت تا این حمایت ها ادامه داشته باشد.

مقام عالی استان افزود:افزایش حجم سرمایه گذاری ها به بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان در استان زنجان از دیگر نتایج حمایت و حضور محوری در مدیران استان در عرصه عمل است که خوشبختانه با پیگیری و رفع مشکلات تولید در استان شاهد بازگشت واحدهای بسیاری به چرخه تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید در استان زنجان هستیم.

فتح اله حقیقی راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان زنجان را نیز دستاورد مهم و ارزشمندی برای تسهیل در روند سرمایه گذاری در استان زنجان برشمرد و گفت: این اقدام در استان زنجان، بعنوان الگو و نمونه ای برای اجرا در کل کشور مطرح است و موجب شناسایی و معرفی نقاط قابل سرمایه گذاری در استان شده و روند سرمایه گذاری را تسریع و تسهیل کرده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست