• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۶-۰۴
  • شناسه خبر: 12023

وزیر کشور: امنیت مرزهای کشور برقرار است

پیام ملّت – وزیر کشور گفت: امسال توافق کردیم تا مرز خسروی هم به مسیرهای تردد زائران اربعین اضافه شود. عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به زنجان در فرودگاه این شهر افزود: در مرزهای عربی آمادگی کامل وجود دارد و با تم ...

پیام ملّت – وزیر کشور گفت: امسال توافق کردیم تا مرز خسروی هم به مسیرهای تردد زائران اربعین اضافه شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به زنجان در فرودگاه این شهر افزود: در مرزهای عربی آمادگی کامل وجود دارد و با تمهیداتی که با کشور عراق صوزت گرفته زائران در کمال امنیت و سلامت در مراسم باشکوه اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

مرز خسروی امسال برای تردد زائران اربعین باز می‌شود

وی تاکید کرد: در مرزهای غربی کشور مشکل و مساله خاصی وجود ندارد، همکاری های ما با کشور عراق در سطح بسیار خوب و کشورهای دیگر مثل ترکیه هم وضعیت مرزها مناسب است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: به لحاظ امنیت مرزها در شرایط بسیار خوبی هستیم، در شرق کشور این تسلط و رصد مستمر و دائمی را داریم.

رحمانی فضلی ادامه داد: با توجه به اینکه در مرزهای شرقی در کشورهای افغانستان و پاکستان با ضعف کنترل مرزی از سوی همسایگان مواجه هستیم، زحمت اصلی بر دوش ایران است و نیروهای ما در مرزبانی ناجا، سپاه و ارتش وظایفشان را در این حوزه به خوبی انجام می دهند.

وی یادآور شد: به دستور رهبر معظم انقلاب، رقم قابل توجهی از صندوق توسعه ملی بابت تجهیز و تمهیدات لازم مرزی هزینه کردیم.

این مسئول در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و کارها با هماهنگی لازم بین دستگاه های نظارتی، اجرا و حوزه تامین امنیت پیش می رود و تلاش می کنیم تا انتخابات باشکوهی را داشته باشیم. 

رحمانی فضلی افزود: در سفر به زنجان همه اقداماتی که در حوزه های مختلف انجام شده به ویژه در شورای تامین و اقتصاد مقاومتی را مرور کرده و کارهایی که لازم است را حتما در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی بازدید از طرح های مختلف را ازدیگر برنامه های سفر یک روزه به زنجان برشمرد و افزود: با تقویت هماهنگی بین مسئولان گامهای بلند تر و مهمتری برخواهیم داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست