• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۶-۰۶
  • شناسه خبر: 12032

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:رویکرد جدید سازمان گفتمان سازی است

پیام ملّت – مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی متفاوت از گذشته و بر اساس خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب و مهندسی زیست بوم فرهنگی با ...

پیام ملّت – مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی متفاوت از گذشته و بر اساس خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب و مهندسی زیست بوم فرهنگی با نگاه قرارگاهی است.
به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» حجت الاسلام سعید احمدی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های جمعی استان زنجان با اعلام محوریت برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خانواده پردازی در امتداد جامعه پردازی را، اولین محور مورد توجه این سازمان به ویژه در ایام محرم عنوان کرد.
وی اسلام ناب محمدی را دومین محور فعالیت های سازمان نام برد که باتوجه به بدعهدی های دشمن، براساس تبیین و تشکیل هسته های مقاومت در ایام ماه محرم مطرح خواهد شد.
سعید احمدی با اشاره به همراهی خانواده سیدالشهدا(ع) در حرکت عظیم عاشورا، از راه اندازی پویش”هم سرنوشتیم ” خبرداد و افزود: حرکت به سوی تمدن اسلامی باید همراه همه اعضای خانواده و به صورت جمعی باشد.
حجت الاسلام سعید احمدی از اعزام ۹۰۰ نفر مبلغ زن و مرد به روستاها خبرداد وافزود: تمام تمرکز این مبلغان بر مباحث خانواده است.
وی قمه زنی را به عنوان یکی از آسیب های مراسم های ایام محرم نام برد و گفت: رسالت سازمان، تربیت و آموزش مداحان و راهبری هیئات به ویژه، هیأت های کوچک و محلی است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی از راه اندازی طرح “امام محله” با رویکرد تحول اجتماعی مساجد و با هدف ارتقاء و توانمندسازی فکری و تربیتی امورات محله ها، توسط ائمه جماعت خبرداد.
حجت الاسلام سعید احمدی با اشاره به وجود ۱۰ هیأت شاخص در استان زنجان، افزود: برخی هیأت های مذهبی در زنجان مداح محور هستند که دلیل آن عدم تربیت روحانی متناسب با آن ها است.
وی از تشکیل دبیرخانه گروه های جهادی- تبلیغی، برای تربیت و توانمندسازی مبلغین به ویژه برای هیأت های مذهبی کوچک در محلات مختلف خبر داد.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان زنجان، اظهاداشت: بنا داریم در کنار بانوان مبلغ از بانوان فرهیخته دانشگاه ها هم در راستای مسلح شدن به مباحث روز در فعالیت های تربیتی استفاده کنیم وبر همفکری حوزه و دانشگاه در این زمینه تأکید کرد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست