• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۶-۱۴
  • شناسه خبر: 12037

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع): هدف از همایش شیرخوارگان، تربیت سربازان ظهور است

پیام ملّت – دبیر مجمع جهانی حضرت  علی اصغر(ع) استان زنجان گفت: پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در ۳۰۰ نقطه از استان زنجان برگزار میشود و این همایش در شهر زنجان در محل نمایشگاه بین المللی  کاسپین زنجان برگزار خواهد ...

پیام ملّت – دبیر مجمع جهانی حضرت  علی اصغر(ع) استان زنجان گفت: پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در ۳۰۰ نقطه از استان زنجان برگزار میشود و این همایش در شهر زنجان در محل نمایشگاه بین المللی  کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

داود خدایی در گفتگو با خبرنگار« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، نمایش شعار« کربلا حیات شیعه، علی اصغر حیات کربلا» و تربیت سربازان ظهور است که به طور همزمان در ۴۳ کشور و در ۶ هزار مکان برگزار میشود.

به گفته دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان، این مراسم هر ساله در حسینیه ثارالله برگزار می‌شد ولی به دلیل ظرفیت و گنجایش پایین این مکان برای جمعیت زیاد شیرخوارگان زنجانی، امسال تصمیم بر این شد که  از مکانی با ظرفیت بالا و دارای پارکینک استفاده شود.

خدایی از اینکه این همایش در زنجان در زمانهای مختلف در ایام محرم برگزار میشود، ابزار تأسف کرد و گفت: در همه کشورهای اسلامی  این مراسم به طور همزمان در نخستین جمعه محرم برگزار می شود ولی در زنجان این همایش در 8 مکان و در زمانهای مختلفی از محرم برگزار میشود که می بایست هماهنگی های لازم در این زمینه اتخاذ شود تا این همایش به طور همزمان با سراسر کشور در اولین جمعه محرم برگزار شود.

وی اعلام کرد: این مراسم در نخستین جمعه ماه محرم در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان (حسینیه حضرت علی‌اصغر) توسط مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) و همراهی مردم برگزار میشود.

خدایی با تاکید بر همراهی و عشق و ارادتی که مردم به سالار شهیدان دارند، اظهار کرد: برای برگزاری این همایش ۱۰ هزار دست لباس متبرک سبز و سربند توسط یکی از کارگاههای خیاطی در طول یکماه در راه طفل ۶ ماهه کربلا دوخته شده که در زمان برگزاری این همایش توزیع خواهد شد ،علاوه بر آن ۱۰ هزار بطری آب معدنی توسط مردم خریداری شده که به صورت رایگان عرضه میشود.

داوود خدایی با بیان اینکه همه امکانات لازم برای برگزاری این همایش در نمایشگاه کاسپین زنجان تعبیه شده است، عنوان کرد: این مکان با عنوان حسینیه علی اصغر(ع) آماده میزبانی از شیرخوارگان حسینی در ۸ و ۳۰ دقیقه صبح اولین جمعه محرم خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست