• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۶-۱۶
  • شناسه خبر: 12048

رئیس دانشگاه آزاداسلامی خدابنده: دانشجویان نگران پرداخت شهریه نباشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده گفت: با وجود تخفیفات و تقسیط شهریه، دانشجوایان این دانشگاه، مشکلی با پرداخت شهریه نخواهند داشت. دکتر فرهاد ادریسی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیل پیام ملّت»، اظهار داشت: دانشگاه آزاد ...

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده گفت: با وجود تخفیفات و تقسیط شهریه، دانشجوایان این دانشگاه، مشکلی با پرداخت شهریه نخواهند داشت.
دکتر فرهاد ادریسی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیل پیام ملّت»، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده در مهرماه سال ۸۳ فعالیت خود را با جذب ۳۰۰ دانشجو از محل انتخاب هفتم متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی در۳ رشته شروع کرد و در حال حاضر این تعداد به ۷۱ رشته تحصیلی افزایش یافته است.
وی با تأکید بر اینکه امسال نیز تعداد رشته های این دانشگاه افزایش می یابد، تصریح کرد: هم اکنون در تلاش هستیم رشته های نیروگاه های خورشیدی از گرایشات برق، مهندسی آبیاری، و صنایع بسته بندی را به رشته های این دانشگاه بیافزاییم.
رئیس دانشگاه آزاد واحد خدابنده با بیان اینکه رشته هایی که در این دانشگاه تدریس می شوند برای ورود به بازارکار، کارشناسی شده اند، خاطرنشان کرد: رشته های زبان انگلیسی، حقوق، روانشناسی و حقوق ثبت از رشته هایی هستند که در این دانشگاه تدریس میشود و از بازار کار مناسبی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: سعی داریم رشته هایی در این دانشگاه به دانشجویان تدریس شود که سبب توسعه این منطقه شود و در این راستا اقدامات لازم و اساسی انجام شده است.
به گفته ادریسی، امسال رشته های کارشناسی روان شناسی، کامپیوتر، حقوق قضایی و زبان از رشته های این دانشگاه است که بدون آزمون دانشجو می¬ پذیرد.
وی با بیان اینکه این دانشگاه از تجهیزات خوبی نسبت به دانشگاههای دیگر این شهرستان برخوردار است، تاکید کرد: امسال برای رشته های صنایع غذایی، مهندسی آبیاری، برق و کامپیوتر تجهیزاتی ارائه شده که کلاسها در آزمایشگاهها برگزار شود.
این مسئول در ادامه گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی ها و حضور در نهادهای مردمی و ارائه تخفیفات و تقسیط های شهریه ها، امسال تعداد دانشجویان این دانشگاه از ۶۰۰ نفر به یک هزار نفر افزایش می باید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست