• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۶-۱۶
  • شناسه خبر: 12053

میرزایی: اتوبوس آمبولانس هلال احمر در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مستقر می شود

پیام ملّت – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده با امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، برای نخستین بار به منظور ارائه خدمات امدادی بهینه و مطلوب برای عزداران سیدالشهدا(ع) در مراسم هش ...

پیام ملّت – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده با امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، برای نخستین بار به منظور ارائه خدمات امدادی بهینه و مطلوب برای عزداران سیدالشهدا(ع) در مراسم هشتم محرم الحرام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیر عزادارای دسته حسینیه اعظم زنجان مستقر می شود.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیل پیام ملت» و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی افزود: ۱۰ دستگاه خودرو شامل چهار دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتور آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هلال احمر به همراه امدادگران مراسم دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز آماده باش برای پوشش امدادی خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این خودروهای امدادی ۲۳ تیم امدادی متشکل از ۴۶ نفر از برادران و خواهران امدادگر هلال احمر به صورت تیم های پیاده در کوچه های منتهی به خیابان امام در خروجی های اضطراری مسیر دسته حسینیه اعظم زنجان است، مستقر خواهند شد.

میرزایی تاکید کرد: دوره سه ساعت مدیریت در تجمعات انبوه برای این تیم ها که آموزش اولیه می باشد، برگزار شده است.

وی افزود: در کنار پوشش امدادی عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) راهنمای زائران نیز در پایگاه های امداد و نجات جاده ای در همه مسیرها مواصلاتی فعال خواهند بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم امداد بسیج حسینیه اعظم زنجان را نیز تحت پوشش آموزش های امدادی قرار داده ایم.

میرزایی تاکید کرد: ۱۶ پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و موقت نیز ۲۴ ساعته برای مسافران و عزادارانی که به استان زنجان سفر می کنند، خدمات ارائه می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بااعلام شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر زنجان برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان گفت: در صورت نیاز با برقراری تماس خدمات رسانی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست