• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۶-۲۴
  • شناسه خبر: 12080

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان: دفاع مقدس موضوعی فردی نیست/ همه دستگاه ها باید در تبیین دفاع مقدس همکاری کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: هفته دفاع مقدس نماد عزت و پایداری و حضور و مشارکت و همدلی و تبلور حضور همه جانبه و تحقق نقش ایمان در حرکت به سوی مطلوبی که همه آن را باور کرده ایم است و افزود: در شرایطی که فضای آن ...

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: هفته دفاع مقدس نماد عزت و پایداری و حضور و مشارکت و همدلی و تبلور حضور همه جانبه و تحقق نقش ایمان در حرکت به سوی مطلوبی که همه آن را باور کرده ایم است و افزود: در شرایطی که فضای آن روز به نفع ما نبود، ما پیروز مندانه حضور داشتیم اگرچه با هزینه های سنگین از دست دادن جوانان و نخبگان همراه بود.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» خدابخش مرادی در جلسه برنامه ریزی بازسازی عملیات کربلای پنج اظهار کرد: آنچه امروز ضرورت دارد تبیبن فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس است تا مردم زحمات جانبازان و آزادگان و شهدایی که از یک روز تا ۸ سال در ابن جنگ ایستادگی کردند را بشناسند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تبیبن و ترویج و تبلیغ عالمانه و هنرمندانه دفاع مقدس در جهت بیان زوایای پنهان جنگ را در انتقال این فرهنگ مهم دانست .


وی با بیان اینکه تجربه ما این است که هروقت همه دستگاه ها در طرحی مشارکت کنند آن طرح آثار و برکات فراوانی خواهد داشت، بر همکاری و اعلام آمادگی همه دستگاه ها در برنامه های دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: موضوع دفاع مقدس فردی و دستگاهی نیست و یک موضوع عام است که همه درتبیبن آن باید همکاری کنند.

سرهنگ طهماسبی قائم مقام سپاه انصار المهدی زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از برنامه های شاخص دفاع مقدس بازنمایی عملیات های دفاع مقدس است که امسال با شروع هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.


سرهنگ طهماسبی در جلسه برنامه ریزی بازنمایی عملیات کربلای پنج ،ضمن بیان اینکه در عملیات کربلای پنج ۲۲۰ شهید از زنجان تقدیم انقلاب شده است گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال عملیات کربلای پنج در هفته دفاع مقدس بازنمایی خواهد شد.

سرهنگ طهماسبی برگزاری همایش طلایه داران دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواند که به ابتکار سپاه زنجان در کشور برگزار میشود و در آن از رزمندگان و جانبازان و خانواده های شهدا با حضور سردار اوصانلو تقدیر خواهد شد.

سرهنگ طهماسبی همایش زنان ایثارگر در هفتم مهرماه را از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس نام برد که با محوریت الگوی سوم زن مسلمان باحضور زنان در عرصه های مختلف برگزار خواهدشد.

در این جلسه مقرر شد فرماندار زنجان بسیج همه امکانات شهر زنجان را برای انجام هرچه مطلوبتر این برنامه انجام دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست