• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۷-۱۰
  • شناسه خبر: 12158

فرمانده انتظامی زنجان: مردم باید بادیدن پلیس احساس آرامش کنند

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تمام اقداماتی که  در نیروی انتظامی انجام می شود، برای ایجاد احساس آرامش در مردم است. به گزارش “پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت” سردار رحیم جهانبخش در نشست خبری با اصحاب رسا ...

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تمام اقداماتی که  در نیروی انتظامی انجام می شود، برای ایجاد احساس آرامش در مردم است.

به گزارش “پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت” سردار رحیم جهانبخش در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد شهیدان نیروی انتظامی، گفت: ترس از پلیس هم به رفتار پلیس  و هم به آموزه های فرهنگی مربوط است.

وی افزود: مردم باید با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش کنند  و گرچه همه تلاش نیروی انتظامی در همین راستا است اما هنوز تا رسیدن به جلب اعتماد عمومی  فاصله داریم .

فرمانده انتظامی استان زنجان درباره طرح انتظام بخشی مدارس نیز اظهار کرد: پیرامون مدارس باید از قهوه خانه و قلیان سرا و توزیع مواد مخدر و مزاحمین پاک سازی شود و در ایام ابتدای سال تحصیلی این طرح با جدیت دنبال می شود.

وی با اعلام اینکه اولویت ما فضای پیرامون مدارس است، گفت: تا کنون ۱۱۰ مزاحم را در اطرف مدارس متوقف کرده ایم .

سردار رحیم جهانبخش با بیان اینکه برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از مهم ترین خواسته های مردم از نیروی انتظامی است، گفت: هرچند استان زنجان از لحاظ نرخ  آلودگی به مواد مخدر و معتادین متجاهر، سی و یکمین استان کشور است، اما امسال به طور جدی وارد مبارزه با باندهای توزیع شده ایم.

وی با اعلام اینکه در ۷ماهه اخیر ۱۱۵۰ کیلو مواد کشف شده است، گفت:  برای ما دستگیری تعداد توزیع کننده مهم است نه میزان مواد کشف شده از معتادان و توزیع کنندگان.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تأکید بر اینکه در ایام محرم مسافران زیادی وارد زنجان می شوند، بر ضرورت پاکسازی فضای های شهری به ویژه پارک ها تأکید کرد و گفت: تحت فشارهای اجتماعی اقدامات توانمند سازی سکونتگاه های حاشیه شهرها و پارک های آلوده باید انجام شود و در کنار مراکز آلوده باید مراکز درمانی ایجاد شود و این پارک ها باید تبدیل به مراکز تفریح و سلامت مردم شوند.

سردار رحیم جهانبخش با تشریح برنامه های مختلف هفته نیروی انتظامی از برگزاری ۳۷۰ برنامه در سطح استان زنجان خبر داد که آغاز آن با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست