• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۸-۲۷
  • شناسه خبر: 12248

بارش برف و سرما ؛ زنجان تعطیل شد

پیام ملّت – بارش برف پائیزی و برودت هوا زنجان را سفید پوش کرد و یک روز استراحت را برای دانش آموزان و دانشجویان نقاط مختلف استان زنجان رقم زد. روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: ...

پیام ملّت – بارش برف پائیزی و برودت هوا زنجان را سفید پوش کرد و یک روز استراحت را برای دانش آموزان و دانشجویان نقاط مختلف استان زنجان رقم زد.

بارش برف سنگین مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان را تعطیل کرد

روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا مدارس شیفت صبح و عصر تمامی مقاطع برخی از مناطق این استان فردا/سه شنبه/ تعطیل است.

رهبر طوماری افزود: بر این اساس مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نواحی یک و ۲ شهر زنجان، زنجانرود، سلطانیه، ایجرود و ماهنشان شیفت صبح و عصر سه شنبه تعطیل اعلام شده است.

وی اضافه کرد: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی خرمدره و مقطع ابتدائی و متوسطه اول خدابنده نیز فقط شیفت صبح فردا تعطیل است.

فرماندار زنجان نیز در این ارتباط نیز گفت: با توجه به ادامه بارش برف و کاهش دما، تمامی مراکز دانشگاه و آموزش عالی شهرستان زنجان تعطیل اعلام شده است.

رضا عسگری افزود: با وجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی، ادارات این شهر همانند سایر روزهای کاری فعالیت خواهند کرد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، دانشگاه زنجان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان نیز در اطلاعیه های جداگانه ای اعلام کردند، به علت بارش برف سنگین و برودت هوا کلیه بخش های آموزشی و اداری این دانشگاه ها روز سه شنبه تعطیل خواهند بود.

هم اکنون حدود  ۲۰۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه در سطح  استان مشغول به تحصیل هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست