• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۹-۰۹
  • شناسه خبر: 12286

امام جمعه زنجان : نیاز به تغییرات در مدیریت کشور مساله اصلی بیانیه گام دوم است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اگر اولویت بندی در حل مسائل استان نباشد به نتیجه ای نخواهیم رسید. به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» آیت اله خاتمی در جلسه تمهید و تنفیذ بیانیه گام دوم رهبری اظهار داشت: مسأله ...

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اگر اولویت بندی در حل مسائل استان نباشد به نتیجه ای نخواهیم رسید.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» آیت اله خاتمی در جلسه تمهید و تنفیذ بیانیه گام دوم رهبری اظهار داشت: مسأله اصلی در بیانیه گام دوم نیاز به تغییرات در مدیریت کشور است .

وی با تاکید بر ۳۶ میلیون جمعیت جوان کشور از عدم تربیت نیروی جوان برای تصدی سطوح مدیریتی توسط مسئولین در زنجان گله کرد و گفت: باید فرمانداران و … تعهد بدهند در زمان مسئولیت خود نیروی جوان برای مدیریت استان تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با تاکید بر دو محور مهم علم و پژوهش و اخلاق و معنویت در  بیانیه گام دوم گفت:  افراد شاخصی که در این دو محور فعال باشند باید در جلسات تبیین بیانیه حضور یابند .

آیت اله خاتمی با انتقاد از عدم کارآمدی سیستم کنترل و گزینش  کارمندان  و بی انگیزه گی کارمندان در  خدمت به مردم بر لزوم مهارت آموزی تاکید کرد .

و ی همچنین غارت اموال مردم و  فروشگاه ها در  حوادث اخیر را سقوط اخلاق قلمداد کرد.

استاندار زنجان نیز در این جلسه گفت: در زمینه علم و عمل باید شعار ها به عمل تبدیل شود و بر لزوم تدوین نقشه راه همهخ دستگاه ها در ارتباط با بیانیه گام دوم تاکید کرد.

استاندار زنجان از عدم وجود بانک اطلاعات و آمار واحد در ادارات گله کرد و وجود مرکز امار در هر اداره باعث عدم ارزیابی صحیح در تصمیمات است.

فتح اله حقیقی با اشاره به لزوم تکریم مردم گفت: در بیانیه گام دوم مخاطب مسئولین باید مردم  متوسط و پایین باشند.

در این جلسه سایر دستگاه ها نیز  از برنامه ها و اقدامات خود در ارتباط با بیانیه گام دوم انقلاب گزارشی ارائه دادند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست