• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۹-۰۹
  • شناسه خبر: 12290

دهمین نمایشگاه کتاب ناشران و مطبوعات استان زنجان از ۱۱ آذر برگزار می شود

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دهمین نمایشگاه ناشران کشور و چهارمین نماشگاه مطبوعات و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از ۱۱ تا ۱۶ آذر در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد. به ...

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دهمین نمایشگاه ناشران کشور و چهارمین نماشگاه مطبوعات و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از ۱۱ تا ۱۶ آذر در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نشست خبری با حضور رسانه ها اظهار کرد: با توجه به اینکه مصرف کالاهای فرهنگی جزء مهم ترین شاخص های جهان در توسعه یافتگی است و کتاب به عنوان مهم ترین کالای فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب اهمیت زیادی بین استان ها و کشور ها دارد.

فاطمه کرباسی با  بیان اینکه  برگزاری نمایشگاه در شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه ایران ، حکایت از امنیت کشور و جامعه دارد و احساس خوشایند امنیت اجتماعی برای  مردم به همراه دارد.

 وی با بیان اینکه اعضای شورای فرهنگ عمومی استان نیز تاکید بر برگزاری این نمایشگاه دارند گفت: برگزاری این نمایشگاه علاوه بر اینکه  مهم ترین رویداد فرهنگی است القای امنیت اجتماعی نیز هست.

کرباسی تعداد ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب را ۲۸۰ ناشر عنوان کرد  که با ۶۲ هزار و ۹۸۳ عنوان کتاب در دو شیفت صبح و بعد ظهر  به بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

وی همچنین تعدا غرفه های نمایشگاه را ۲۲۰ غرفه عنوان کرد و گفت:  تعداد غرفه های مطبوعات ۳۰ غرفه و تعداد غرفه  های رسانه های دیجیتال ۱۵ غرفه  خواهد بود و طبق نظر سنجی صورت گرفته در سال قبل، نمایشگاه های کتاب و مطبوعات و رسانه های دیجیتال هر سه در یک سالن برگزار خواهند شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست