• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۰-۱۷
  • شناسه خبر: 12491

نقش اثر گذار حوزه درکاهش آسیب های اجتماعی

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ادامه دار بودن آسیب های اجتماعی در آینده مشکلات زیادی را بوجود خواهد آورد و ما نیازمند آموزش در حوزه سبک زندگی اسلامی هستیم که اینجا علما و حوزه علمیه  باید  بصورت اساسی به وظایف خود عمل ...

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ادامه دار بودن آسیب های اجتماعی در آینده مشکلات زیادی را بوجود خواهد آورد و ما نیازمند آموزش در حوزه سبک زندگی اسلامی هستیم که اینجا علما و حوزه علمیه  باید  بصورت اساسی به وظایف خود عمل نماید .

به گزارش « پایگاه خبری -تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام صادقی نیارکی در دیدار با مدیر حوزه علمیه زنجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار قاسم سلیمانی نقش حوزه های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثر گذار برشمرد و بر تقویت حوزه های علمیه در جهت  ارتقاء سطح دانش و آگاهی های  طلاب تأکید کرد و گفت :تربیت طلاب با سواد و آگاه  به مسائل روز و احکام اسلامی برای تحقق اهداف بسیار موثر است که در این خصوص نیاز به تلاش و برنامه ریزی اساسی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با مدیر حوزه علمیه زنجان  ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت :شخصیت و محبوبیت شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی طوری بود که نه تنها محبوب قلبهای مردم  کشور عزیزمان بود، بلکه مردم  سایر کشورها  نیز این محبوبیت سرشار  را نسبت به ایشان داشتند

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا بعد از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمودند که انتقام سختی از دشمنان  خواهیم گرفت اما همه ما نیز تکلیفی در این راستا داریم آنهم حرکت در مسیر صحیح این شهید است اگر در این مسیر بودیم حقمان را ادا کرده ایم و گر نه کوتاهی کرده ایم.

رییس شورای قضایی استان  افزود :چرا این شهید بزرگوار محبوب قلبها شد؟چه کارها و قدمهایی برای اسلام ، خدمت به مردم و چه مجاهدتهایی در دفاع از حرم اهل بیت علیه  السلام  کرد؟  امروز به پاس این اخلاص و مجاهدتها و خدمت به مردم همه علاقه و محبت خود را با حضور در مراسمات گرامی داشت در سراسر کشور و حتی در کشورهای دیگر  ابراز می کنند .خداوند به همه ما توفیق دهد در مسیر خدمتی خود به نظام کمتر حرف بزنیم ،  اما خوب عمل کنیم .

ضمناً در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین جعفری رییس حوزه علمیه زنجان ضمن گزارشی از فعالیت حوزه علمیه گفت :در۸ حوزه علمیه فعال استان تعداد ۱۰۵۳ طلبه مشغول تحصیل هستند که تا مقطع درس خارج در مرکز استان تدریس می شود.  

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست