• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 12505

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی زنجان: داوطلبانی که رد صلاحیت می شوند مواظب حرفها و نوشته های خود باشند

رییس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان گفت: رسیدگی قضایی به تخلفات داوطلبان کار سختی نیست، لذا ما معتقدیم اقدامات پیشگیرانه در این امر برای ایجاد فضای سالم ،آرام و باشکوه انتخابات بسیار موثر است پس بای ...

رییس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان گفت: رسیدگی قضایی به تخلفات داوطلبان کار سختی نیست، لذا ما معتقدیم اقدامات پیشگیرانه در این امر برای ایجاد فضای سالم ،آرام و باشکوه انتخابات بسیار موثر است پس باید به این مقوله توجه نماییم.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملت» حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان ضمن تشکر از اقدام به موقع  سپاه پاسداران در  اجابت درخواست به حق مردم مبنی بر انتقام از دشمن گفت: از مسئولین اجرایی برگزار کننده  انتخابات انتظار همراهی و ورود معنا دار، تذکر  و برخورد جدی با متخلفین داریم و باید از حرف درآییم و عمل کنیم.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه قانون خط قرمز دستگاه قضایی است افزود :رعایت قانون از طرف همه ، خصوصا داوطلبان و کاندیداها  مورد توجه قرار گیرد و اگر گزارش تخلفی می شود تذکر و برخوردهای قاطع انجام شود تا دیگر شاهد تکرار تخلفات نباشیم.

صادقی نیارکی اظهار کرد:۲۲ دی ماه نتیجه بررسی های هیأت نظارت اعلام خواهد شد به داوطلبین رد صلاحیت شده و یا  عدم احراز صلاحیت عرض می کنیم  مبادا بر اساس برداشتهای ذهنی شخصی خود  نهادهای نظارتی و ساختار نظام را زیر سئوال ببرید و در مجامع عمومی اعلام کنید که این عدم صلاحیتها معنادار و سیاسی است و مراقب حرفها و نوشته های خود باشید، لذا در صورت عدم رعایت موارد موصوف مسامحه نخواهیم کرد و برابر قانون برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان هم در این جلسه گفت :اطلس امنیتی برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان تشکیل شده و جلسه ای با دهیاران ،و اعضای شورای شهر و روستا ها برای ممنوعیت همراهی و تبلیغات کاندیداها  و عدم استفاده از امکانات دولتی برگزار و نکاتی در این خصوص ابلاغ شده است.

 وی با اشاره به اینکه بعضا در سایتها و کانالها نظر سنجی هایی در خصوص کاندیدانها و یا عدم مشارکت مردم  در انتخابات انجام می شود که ما بایستی ضمن مقابله با این  کارها ، تولید ات  محتوایی داشته باشیم

و بعد از اعلام اسامی نهایی تأیید صلاحیت شده بلافاصله با این افراد  جلسه خواهیم داشت و موارد لازم و قانونی را به کاندیداها عرض خواهیم کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست