• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۰-۲۴
  • شناسه خبر: 12536

هیچ پروژه ای تعطیل نخواهد شد/از شهروندان عذر خواهی می کنیم/ اطلاعات جدیدی از پرونده شهرداری نداریم

سرپرست شهرداری زنجان گفت: همه برنامه و اقدامات و پروژه های شهر در راستای برنامه ها و اقدامات بودجه ای عیناً اجرا خواهد شد و هیچ پروژه ای تعطیل نخواهد شد. به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» غلامحسن احمدی سرپرست جدی ...

سرپرست شهرداری زنجان گفت: همه برنامه و اقدامات و پروژه های شهر در راستای برنامه ها و اقدامات بودجه ای عیناً اجرا خواهد شد و هیچ پروژه ای تعطیل نخواهد شد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» غلامحسن احمدی سرپرست جدید شهرداری زنجان در جلسه ۲۴ دی شورای شهر و بعد از بازداشت شهردار زنجان و یکی از اعضای شورای شهر با تسلیت شهادت سردار سلیمانی از حسن اعتماد اعضای شورای شهرو فرمانداری زنجان در اعطای مسئولیت سرپرستی شهرداری زنجان تشکر کرد و گفت: همه اقدامات طبق برنامه ریزی های قبل انجام خواهد شد و همه سعی ما بر این خواهد بود که رضایت حداکثری شهروندان را فراهم کنیم .

احمدی با بیان اینکه سرمایه اصلی شهرداری اعتماد مردم است گفت: مشکلات و نواقص به وجود آمده را نیز جبران خواهیم کرد.

حمیدرضا حمیدی رئیس شورای شهر نیز شهادت سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت و اظهار داشت: از اتفاقی تلخی که در مدیریت شهری زنجان افتاد کاممان تلخ شد به همین دلیل از همه شهروندان عذر خواهی می کنم و این به این معنا نیست که کسی مقصر هست یا نیست. عذرخواهی ما صرفاً به این دلیل است که کام مردم با این مسائل تلخ شد.

حمیدرضا حمیدی با بیان اینکه خیلی ها در این مورد شورا  را متهم به سکوت می کنند گفت: مطلبی نیست که ما بیشتر از دیگران بدانیم و آن را نگوییم. اطلاعات ما در مورد این اتفاق همانقدر است که گفتیم و هیچ اطلاعاتی از جزئیات این پرونده نداریم و لازم است که صبر کنیم و در آرامش اجازه بدهیم دستگاه قضایی کار خودش را انجام دهد.

حمیدی  با اشاره به واکنش برخی رسانه ها به این اتفاق نیز افزود: بسیار ناراحت کننده است که عده ای از فضایی که به نفع هیچکس نیست سوء استفاده کند و امیال خودش را جلو ببرد.

وی با بیان اینکه منافع شهر مهم تر از منافع شخصی ما است گفت: باید دلمان به حال شهر بسوزد و فقط منافع خود را نبینیم و از رسانه های خواست اجازه دهند در ارامش این کار جلو رود.

وی همچنین از سرپرست جدید شهرداری زنجان  خواست تا  تلاش کند که هیچ یک از پروژه ها عقب نیفتد و پیگیر حقوق عقب افتاده برخی پرسنل  شهرداری منطقه نیز باشند.

احمد نصیری عضو دیگر شورای شهر نیز در این جلسه ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و جان باختگان سانحه هوایی خطاب به اصحاب رسانه گفت: به شخصه بر آزادی قلم و آزادی بیان سر تعظیم فرود می آورم ولی عدم رعایت اصول اخلاقی نه آزادی بیان است و نه آزادی قلم.

وی با اشاره به گزارش یکی از رسانه های زنجان در مورد اتفاقات اخیر شهرداری و پاسخ وی به این مسأله از اهالی رسانه خواست اصول اخلاقی را رعایت کنند و  تاکید کرد: ما در این باره سکوت نکردیم و اطلاعاتمان همین است که  گفتیم و غیر از ان اطلاعات دیگری نداریم.

نصیری در پاسخ به نقدهایی که به عملکرد کمیسیون بازرسی و نظارت شورای شهر شده نیز گفت: کمسیون بازرسی و نظارت سازمان اطلاعات نیست و وظیفه این کمیسیون پیگیری بودجه مصوب و ابلاغ شده به شهرداری است که از انچه مصوب شده  منحرف نشود و دیگری پیگیری اجرای مصوبات شورای شهر توسط شهرداری است و به صلاح نیست که کسی  بخواهد شورای شهر را زیر سوال ببرد.

احمد نصیری در مورد تحقیق و تفحص از سازمان های شهرداری نیز  با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص از وظایف ذاتی شورا است گفت: هیچ کدام از اعضا مخالف تحقیق و تفحص نیستند ولی باید مراحل قانونی خود را طی کند.

وی از رسانه ها و مردم خواست که واقعیت را انچنان که هست دنبال کنند.

امامعلی دادخواه عضو دیگر شورای شهر نیز گفت: اطلاعات ما در باره بازداشت شهردار و عضو شورای شهر در همان حدی است که با رسانه ها در میان گذاشتیم . وی افزود: در این موارد مردم از ما انتظار سازی دارند ولی چون این موضوع در مرحله اتهام است نمی توان بیش از این اطلاع رسانی کرد .

وی از همه خواست تا زمانی که محاکمه افراد صورت نگرفته در حفظ حرمت افراد دقت کنند .

دادخواه همچنین از سرپرست شهرداری و کارکنان خواست با حفظ انسجام پروژه های قبلی را ادامه دهند و از رسانه های نیز در خواست کرد با سعی صدر و با اطلاع رسانی درست از حاشیه سازی خود داری کنند.

به گزارش پیام ملت در این جلسه تحویل گرمخانه شهرداری زنجان به شورای مبارزه با مواد مخدر استان که تا کنون برای نگهداری متکدیان استفاده می شد نیز تصویب شد که بر اساس آن شهرداری هیچگونه هزینه ایی را برای این گرمخانه پرداخت نخواهد کرد و در صورت نیاز شهرداری به این مکان دوباره در اختارش قرار خواهد گرفت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست