• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۰-۲۸
  • شناسه خبر: 12529

مدیرکل بیمه سلامت زنجان: رسانه ها اسیر جناح بندی ها نشوند

پیام ملّت– مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: خیلی دشوار است که رسانه اسیر هیچ جبهه و جناحی نشود و بتواند واقعیات را منعکس کند. خدیجه ابراهیم خانی در دیدار با مدیرمسئول و خبرنگاران رسانه های «پایگاه خبری- تحلیلی پ ...

پیام ملّت– مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: خیلی دشوار است که رسانه اسیر هیچ جبهه و جناحی نشود و بتواند واقعیات را منعکس کند.

خدیجه ابراهیم خانی در دیدار با مدیرمسئول و خبرنگاران رسانه های «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت و دوهفته نامه عصرملّت» اظهار داشت:  علی رغم اینکه من خودم همیشه می گویم آدم سیاسی نیستم؛  ولی به این معنا نیست که هیچ تفکر سیاسی ندارم .هر فرد عاقلی اندیشه ای دارد. ولی اینکه آدم بتواند در انجام رسالتش افکار خودش را دخیل نکند و واقعیات را آنگونه که واقعاً اتفاق افتاده منعکس کند خیلی کار سختی است و متاسفانه ما شاهد هستیم که این اتفاق خیلی در بین رسانه ها نمی افتد وبرخی ها آنجایی که  احساس می کنند با یک عده  هم جبهه هستند اگر خبط و خطایی هم داشته باشند آن را خیلی بیان نمی کنند وفقط آن موضوعاتی که خیلی خوب و شیک و تمیز است را بزرگش می کنند.

وی افزود: کار همه ما و هر کسی که مسئولیت دارد در اینکه عدالت و میانه روی را رعایت کند  و بر مبنای واقعیات کارش را انجام دهد ،کار سختی است.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان در رابطه با اخلاق پزشکی نیز گفت: ما در حرفه پزشکی هم با قوانین مواجهیم و هم با اخلاقیت که بعضی از این قوانین دست پزشکان را باز گذاشته برای اینکه بعضی از هزینه ها را از بیمار دریافت کند.

وی گفت:  متاسفانه تفکر بیمارانی که به پزشک مراجعه می کنند این است ؛ پزشکی که دارو تجویز نکند کاری انجام نداده در حالی که من خودم خیلی دست به دارو نیستم و برای جان بیمارم ارزش قائلم، همانطور که برای فرزندان و خانواده خودم  هم راضی نمی شوم بیجا و بی مورد دارو مخصوصاً آنتی بیوتیک تجویز کنم در مورد دیگران هم همین  نگاه را دارم.

ابراهیم خانی اظهار داشت: مردم ما تصورشان بر این است که  پزشک حق ویزیت را می گیرد که فقط برایش دارو بنویسد یا الان قانونی هست که اگر بیمار برای نشان دادن جواب آزمایش دوباره به پزشک مراجع کند، پزشک طبق قانون می تواند حق ویزیت  از بیمار دریافت کند ولی برخی پزشکان اخلاقا این هزینه ویزیت را از بیمار  نمی گیرند.

وی بیا بیان اینکه در این موارد دید بیمار به پزشک خوب نیست و فکر میکند پزشک  فقط به فکر کسب درآمد  است در حالی که قانون این اجازه را به او داده است. اما باید از دید پزشکان هم به این موضوع نگاه کرد و باور کنید یک پزشک زحمات زیادی کشیده تا به این مرحله رسیده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست