• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۴
  • شناسه خبر: 12657

نبی اله محمدی، کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:فرهنگ وهنر بعنوان هویت اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد

پیام ملّت – کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم گفت: فرهنگ و هنر باید به عنوان یک هویت اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و برای آن سرمایه خلق شود. نبی اله محمدی در گفت و گو با « پایگاه ...

پیام ملّت – کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم گفت: فرهنگ و هنر باید به عنوان یک هویت اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و برای آن سرمایه خلق شود.

نبی اله محمدی در گفت و گو با « پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » با اشاره به با اشاره به توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با توجه به بخش فرهنگ تصریح کرد: ما در دولت و مجلس شاهد هستیم که توجه ای که باید به حوزه فرهنگ بشود متاسفانه نمی شود، عموما توجهات به معیشت و اقتصاد و رفاه است، اگر ما به فرهنگ توجه نکنیم، قطعا در سایر بخش ها نیز دچار مشکل می شویم.

وی با بیان اینکه در استان زنجان نیز فرهنگ تا حد زیادی مغفول مانده است، افزود: زنجان با توجه به جمعیتی که دارد از نبود فرهنگسراهای عمومی رنج می‌برد، از همین رو تلاش خواهد شد با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی در این حوزه اقدام شود.

محمدی تصریح کرد:همچنین در بحث آموزش و پرورش میز با توجه به اینکه تحصیل در مدارس تا حد متوسطه برای همه ایرانیان رایگان است اما در کنار این موضوع در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی مدارس غیرانتفاعی نیز فعال هستند.

محمدی گفت: اما یکی از موضوعاتی که در این باره باید مورد توجه قرار گیرد، بحث فرهنگی در مدارس است که مربوط به کیفیت محتوای آموزش‌ها، هوشمندسازی مدارس، محتوای کتب درسی و … است.

وی تصریح کرد: در بحث فرهنگیان و معلمان نیز باید توجه بیشتری صورت گیرد، چون این قشر یکی از ارکان مهم در عرصه تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند، پس تإمین استقلال فرهنگ در بودجه عمومی مورد توجه خواهد بود.در حوزه سبک زندگی اسلامی نیز باید اقدام شود و در قالب گفتمان عمومی نیز باید مورد توجه باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست