• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 12727

فرماندار زنجان:اقدامات لازم برای انتخابات انجام شده است/ تاثیر واحدهای صنفی در انتخابات

پیام ملّت– فرماندار زنجان گفت: ۲۶۵ شعبه اخذ رای برای شهرزنجان و دو بخش زنجانرود و قره پشتلو پیش بینی شده و مقدمات لازم برای انتخابات فراهم شده است. رضا عسگری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: ا ...

پیام ملّت– فرماندار زنجان گفت: ۲۶۵ شعبه اخذ رای برای شهرزنجان و دو بخش زنجانرود و قره پشتلو پیش بینی شده و مقدمات لازم برای انتخابات فراهم شده است.

رضا عسگری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: امروزه فضای ارتباطات قابل دسترسی است و با توجه به اینکه مردم با دقت بیشتری به رزومه کاندیدا توجه دارند اظهار نظرها میتواند در نگرش مردم تاثیر بگذارد و واحدهای صنفی یکی از این موارد است که میتواند با اظهار نظرها و گفتگوها مردم را در معرفی کاندیدا راهنمایی کنند.

رضا عسگری با بیان اینکه آمار ملی تعداد افراد واجد شرایط رای دهندگان اعلام شده است، تصریح کرد: به زودی آمار افراد واجد شرایط استانها و شهرستانها متعاقباَ اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار زنجان با اشاره به استقرار صندوقهای سیار در سطح شهر و روستاها اذعان کرد: این صندوقهای رای در واحدهای صنعتی و محلهای جمعیتی که در حاشیه شهرستان زنجان وجود دارد، در نظر گرفته شده و علاوه بر آن صندوقهای سیاری در مرکز شهر پیش بینی شده که با نظر هیات اجرایی و نظارت به مراکز خاص اعزام خواهند شد.

به گفته این مسئول صندوقهای سیاری برای بیمارستانهای و آسایشگاههای زنجان در نظر گرفته شده و همچنین صندوقهای بی نامی برای مناطقی که مورد نیاز باشد با موافقت هیات اجرایی و نظارتی ارسال خواهد شد.

وی گفت: اپلیکیشن «آشید» در کافه بازار برای اطلاع رسانی اخبار ستاد انتخاباتی برای همشهریان طراحی شده است.

وی افزود: این برنامه از ۲۶ بهمن امسال رونمایی شده و همشهریان میتوانند با نصب آن در گوشیهای خود از کدهای انتخاباتی کاندیدا درج شده و همچنین از شعب اخذ رای و مسیرهای منتهی به شعب که در این اپلیکیشن طراحی شده آگاه شوند.

عسگری در ادامه گفت: این اپلیکیشن برنامه کاملی بوده زیرا تمامی اطلاعات ستاد انتخاباتی در این برنامه بارگذاری میشود.

وی با ابراز اینکه فضای مجازی در جامعه امروزی فراگیر است، خاطر نشان کرد: با  توجه به اینکه اکثریت مردم به گوشیهای هوشمند دسترسی دارند با نصب برنامه «آشید» از کافه بازار به راحتی میتوانند از آخرین اطلاعات و اخبار مرتبط با انتخابات در زنجان آگاه شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست