• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۹
  • شناسه خبر: 12697

نبی اله محمدی: آزادی بیان و سلیقه باید به جد مورد توجه سیاست گذاران باشد/ حاکمیت قانون با رعایت حقوق اقلیت و اکثریت محقق می شود

پیام ملّت– کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم در ارتباط با برنامه‌های خود در بخش سیاست‌گذاری عمومی گفت: با توجه به اینکه شعار انتخاباتی من «آمده‌ام تا صدای مردم باشم»، است، از هم ...

پیام ملّت– کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم در ارتباط با برنامه‌های خود در بخش سیاست‌گذاری عمومی گفت: با توجه به اینکه شعار انتخاباتی من «آمده‌ام تا صدای مردم باشم»، است، از همین رو در انجام امور محوله به نمایندگان صدای همه مردم خواهم بود.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»نبی اله محمدی با اشاره به اینکه قطعا افرادی بنا به سلایق شخصی و با توجه به ملاک‌هایی که دارند، به بنده رای خواهند داد و گروه دیگری هم به دلایل مختلف به بنده رای نمی‌دهند، بیان کرد: تلاش بنده در فعالیت کاری ام حمایت از هر دو گروه است.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس در خدمت به مردم باید دعواهای سیاسی را کنار گذاشته و همه سلایق را کنار هم ببیند، بیان کرد: تنوع ‌دیدگاه ها باید در سیاست گذاری و آزادی بیان و سلیقه در چارچوب سلیقه مورد توجه قرار گیرد.

محمدی تصریح کرد: حاکمیت قانون و رعایت حقوق اقلیت و اکثریت مورد توجه قرار گرفته و اگر نماینده‎ای با رای اکثریت برنده می شود باید هم برای اقلیت و هم برای اکثریت تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه مردم به نمایندگان رای بلاشرط نمی‌دهند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مسیر خواست و مطالبات آنان حرکت کنند، اضافه کرد: این درست نیست که کسی پس از راهیابی به مجلس به دنبال فکر، خط و جناح خود برود، هرچند که هریک از جناح‌های سیاسی در نوع خود محترم هستند، اما ما باید دنبال اجرای خواست مردم باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست