• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 12768

مدارس ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در زنجان راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان  گفت : مدارس ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برای دانش آموزان دوره «پیش دبستانی» و « دبستانی» در زنجان راه اندازی می شود. دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در گفت ...

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان  گفت : مدارس ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برای دانش آموزان دوره «پیش دبستانی» و « دبستانی» در زنجان راه اندازی می شود.

دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملّت اظهار کرد : این مدارس از مهرماه ۱۳۹۹ برای دوره «پیش دبستانی دختران و پسران» و «پایه های اول تا سوم ابتدایی دختران و پسران» بصورت جداگانه در دو محیط مجزا در مجتمع سابق دانشگاه آزاد اسلامی زنجان واقع در اعتمادیه ثبت نام خواهد کرد.

وی ادامه داد : در این مدارس علاوه بر فعالیت های آموزشی ، پرداختن به موضوعات تربیتی و فرهنگی بصورت ویژه مورد توجه خواهد بود.

فیروزفر تاکید کرد : آموزش مهارت های فردی و آموزش زبان عربی و یکی از زبان های خارجی به موازات فعالیت های آموزشی در طول سال تحصیلی خواهد بود.

وی در خصوص ویژگی های این مدارس گفت : این مدارس به «مدارس بدون کیف » مرسوم است و دانش آموزان در زمان حضور در مدرسه علاوه بر آموزش به انجام تکالیف خواهند پرداخت و ساعت شروع کلاس ها از ۸ صبح تا ۱۶ طی ایام هفته می باشد.

پیش ثبت نام داوطلبان این مدارس از ۱۰ اسفند ماه سال جاری شروع خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست