• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 12788

سهیلا حیدری: هدفم از شرکت در انتخابات مقابله با کانون های قدرت است

پیام ملّت- کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه زنجان و طارم گفت: استان زنجان با ظرفیتهایی که داشته پیشرفتی نداشته است. سهیلا حیدری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: نمایندگان ا ...

پیام ملّت- کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه زنجان و طارم گفت: استان زنجان با ظرفیتهایی که داشته پیشرفتی نداشته است.

سهیلا حیدری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: نمایندگان استان زنجان همیشه درگیر ضد وبندهای معافیایی هستند و زنجان را پایه ترقی خود قرار میدهند و معضلات اجتماعی از قبیل بیکاری، فقر و بزهکاری را نادیده میگیرند و چون فرزندانشان در رفاه مالی هستند مشکلات مردم ر درک نمیکنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر وضعیت استان را با استانهای همسایه مقایسه کنیم با ظرفیتهایی که دارد پیشرفتی نکرده است و با داشتن موقعیتهای مناسب و قرار داشتن در شاهراه کشور و منابع فراوان جای پیشرفت زیادی دارد.

حیدری هدف از شرکت در کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مقابله با کانونهای قدرت دانست و گفت: من به عنوان یک جوان ایده ها و تفکراتی دارم که تصمیم دارم با حضور در مجلس عملیاتی کنم.

این کاندیدای مجلس در حوزه زنجان و طارم، توسعه فرهنگی و اقتصادی را از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: توسعه اقتصادی نیاز به توسعه فرهنگی دارد که می بایست برنامه هایی برای توسعه متوازن بخشهای اقتصادی و فرهنگی ایجاد و اجرا کرد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت در استان اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعیت استان در حال افزایش است می بایست در زمینه اشتغالزایی تدابیری اندیشید که می توان با استفاده از ظرفیتهای موجود در استان به این اهداف رسید.

سهیلا حیدری افزود: برای اشتغالزایی میتوان در زمینه توسعه کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری روی آورد و با توجه به ظرفیتهای حاکم در استان و مدیریت آب و همجنین بررسی نیاز بازار بخش کشاورزی در زنجان و طارم را رونق بخشید.

لازم به ذکر است؛ سهیلا حیدری ۱۴ سال سابقه خدمت در اداره کل آموزش و پرورش داشته و همچنین منتخب فرهنگیان زنجان در شورای عالی اداره کل آموزش و پرورش بوده و در انجمنهای مختلف نیز عضو بوده است.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست