• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۰۵
  • شناسه خبر: 12836

بهره‌مندی ۴۶۴۰مددجوی زنجانی از تسهیلات صندوق امداد ولایت

پیام ملّت– مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ،کارگشایی و مسکن از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت‌شده است. به گز ...

پیام ملّت– مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ،کارگشایی و مسکن از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت‌شده است.

به گزارش«پایگاهخ خبری- تحلیلی پیام ملّت» و هب نقل از روابط عمومی کمیته امداد زنجان ،هدایت صفری بابیان اینکه این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با شرایط آسان به مددجویان و اقشار نیازمند راه‌اندازی شده است گفت: بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه اشتغال‌ و معیشتی است که این صندوق با مشارکت خیران و سپرده‌گذاران برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش می‌کند. از  اهداف اصلی  این صندوق توسعه خدمات قرض‌الحسنه‌ای کمیته امداد است که در اولویت فعالیت‌های این نهاد قرار دارد.

وی در ادامه از پرداخت چهار هزار و ۶۴۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از این تعداد تسهیلات  سه هزار۱۵۲فقره  در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمند استان زنجان با مبلغ  ۱۲ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

صفری همچنین به پرداخت ۴۳۷فقره وام اشتغال اشاره کرد و گفت : در۱۱ماهه امسال مبلغ ۷میلیارد۳۹۴میلیون تومان تسهیلات اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت استان زنجان به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه توسعه سنت زیبای  قرض‌الحسنه از راهبردهای مهم صندوق امداد ولایت است، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حوزه قرض‌الحسنه و پیوند فعالیت‌های صندوق امداد ولایت با فعالیت‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به‌منظور جاری شدن منابع مردمی برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از برنامه‌های این صندوق در استان زنجان است.

صفری همچنین از پرداخت ۱۱۷فقره تسهیلات ودیعه مسکن و۹۳۴فقره تسهیلات خرید ویل احداث مسکن شهری و روستایی خبر داد و افزود :برای پرداخت این تعداد تسهیلات مسکن نیز در ۱۱ماهه امسال بیش از ۶میلیارد۳۱۶میلیون تومان به مددجویان واجد شرایط پرداخت‌شده است. مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:قرض‌الحسنه راهکار مناسبی برای رفع مشکلات نیازمندان جامعه است و صندوق  قرض‌الحسنه امداد ولایت زنجان در۱۱ماهه امسال فعالیت‌های خوبی درزمینه اعطای وام به مددجویان در خصوص هزینه‌های  درمانی ، مسکن، امر ازدواج ، اشتغال تحصیل ،بدهی، لوازم منزل انجام داده است

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست