• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 12884

تعطیلی کتابخانه‌های عمومی استان زنجان

پیام ملّت– با هدف عمل به توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انجام مراحل ضد عفونی کردن کتابخانه ها با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی کتابخانه های عمومی استان نیز تا پایان هفته ت ...

پیام ملّت– با هدف عمل به توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انجام مراحل ضد عفونی کردن کتابخانه ها با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی کتابخانه های عمومی استان نیز تا پایان هفته تعطیل است.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان، با هدف عمل به توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انجام مراحل ضد عفونی کردن کتابخانه ها با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی کتابخانه های عمومی استان نیز تا پایان هفته تعطیل است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی زنجان گفت: با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، و انجام فرایند ضد عفونی کردن کتابخانه ها کتابخانه‌های عمومی استان به مانند مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی تا پایان هفته و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح تعطیل است.

امیرعلی نیک بخش ادامه داد: ادارات کل و ادارت ستادی در شهرستانها کما فی السابق باز و به ارائه خدمات مشغول خواهند بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست