• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۰۷
  • شناسه خبر: 12887

پرواز های زنجان- مشهد تنها با حضور ۳۰ درصد مسافر برقرار می گردد

پیام ملّت– مدیر عامل فرودگاه زنجان با اشاره به این که در حال حاضر پرواز ها از زنجان به مشهد و برعکس تنها با ۳۰ درصد مسافر برقرار می شود، گفت: از ۸ اسفند ماه پرواز های زنجان به مشهد روزهای پنج شنبه و دوشنبه انجام می ...

پیام ملّت– مدیر عامل فرودگاه زنجان با اشاره به این که در حال حاضر پرواز ها از زنجان به مشهد و برعکس تنها با ۳۰ درصد مسافر برقرار می شود، گفت: از ۸ اسفند ماه پرواز های زنجان به مشهد روزهای پنج شنبه و دوشنبه انجام می گیرد.

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» با اشاره به این که با تلاش های انجام گرفته توسط استاندار و رایزنی های انجام شده برقرای پرواز ها دوباره میسر شده است، گفت: در حال حاضر پروازهای زنجان به مشهد و برعکس در استان برقرار است به طوری که تا هفته جاری این پرواز ها روز های پنجشنبه و شنبه انجام می شد.

وی افزود: در این پرواز ها مسافران زنجانی در روز شنبه ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه به مشهد پرواز می کردند و ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه نیز از زنجان به مشهد جابه جا می شدند و روز پنج شنبه نیز زائران ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه از مشهد به زنجان حرکت و مجدد ساعت ۱۸:۱۰ از زنجان به مشهد منتقل می شدند.

این مقام مسئول با بیان این که روند پرواز ها طی روز های پیش رو تغییر خواهد کرد، ادامه داد: از روز ۸ اسفند ماه به عبارتی پنج شنبه هفته جاری پرواز به مقصد مشهد انجام می گیرد اما برگشت زائران روز دوشنبه انجام خواهد گرفت.

مدیر عامل فرودگاه زنجان گفت: عدم استقبال مردم به دلیل روز پرواز، فواصل کوتاه و یا طولانی موجب شد تا زمان پرواز ها تغییر یابد اما در حال حاضر نیز استقبال چندانی انجام نمی گیرد و گاها پرواز ها بدون مسافر انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: اگر عدم استقبال ادامه دار باشد امکان تعطیلی دوباره پرواز ها وجود دارد زیرا مسائل حاشیه ای نیز در پرواز ها اثر گذار است و مانع از مسافرت در این روز ها شده است.

مدیر عامل فرودگاه زنجان با بیان این که به طور متوسط در طی روزهای گذشته که پرواز ها انجام گرفته است فقط ۳۰ درصد مسافر داشته است، گفت: اگر برای ایام تعطیلات نوروزی درخواست و استقبال از پرواز ها صورت گیرد پرواز ها ادامه دار خواهد بود/ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست