• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۱۳
  • شناسه خبر: 12969

فاز اول باغ موزه دفاع مقدس زنجان در سال ۹۹ به بهره برداری می رسد

پیام ملّت– مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به این که تلاش ما بر این است تا فاز اول این پروژه در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد خاطر نشان کرد: این پروژه در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد ...

پیام ملّت– مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به این که تلاش ما بر این است تا فاز اول این پروژه در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد خاطر نشان کرد: این پروژه در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی است.

قاسم محمدی در گفت و گو با «پایگاه خبری تحلیلی- پیام ملت» در ارتباط با آخرین وضعیت باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان گفت: این طرح بعد از گذشت ده سال دارای پیشرفت زیر ۵۰ درصد است و در حال حاضر در مرحله دیوار کشی قرار دارد.

وی با بیان این که کار مطالعاتی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان از سال ۸۸ کلید خورده و در سال ۸۹ در منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ شهر در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار کلنگ زنی شده است گفت: اتمام این پروژه نیازمند حمایت دستگاه های اجرایی استان و تامین اعتبار است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به این که تلاش ما بر این است تا فاز اول این پروژه در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد افزود: مهم ترین مشکلی که مانع از ادامه روند پروژه و افتتاح در زمان مقرر می شود عدم اختصاص بودجه کافی است.

این مقام مسئول یاد آور شد: با این که تمامی دستگاه ها همراه این پروژه بوده و یاری رسانی کرده اند اما نبود بودجه کافی در تمام دستگاه ها نیز مشهود است  که مانع از کمک حداکثری برای تکمیل و افتتاح پروژه می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به این که در حال حاضر در ۲۰ استان در سطح کشور باغ موزه دفاع مقدس ایجاد شده است، اظهار داشت: در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس در استان خواهیم بود.

محمدی میزان اعتبار استفاده شده برای باغ موزه دفاع مقدس استان را در طی یک دهه اخیر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای تکمیل و بهره برداری فاز یک طرح تا سال بعد هزینه یک میلیارد تومانی نیاز است و تلاش می شود تا بودجه لازم برای افتتاح فاز نخست طرح اختصاص یابد./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست