• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۱
  • شناسه خبر: 13138

۱۷۰ بیمار در بخش دیالیز انجمن خیریه کلیوی استان زنجان تحت درمان هستند

پیام ملّت– کارشناس امور بیماران انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت: هم اينك با توجه به شیوع بیماری کرونا با افزایش ۱۰ تخت در بیمارستان ولیعصر ۱۷۰ بیمار در بخش دیالیز این انجمن در سه شیفت تحت درمان هستند. به گزارش «پ ...

پیام ملّت– کارشناس امور بیماران انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت: هم اينك با توجه به شیوع بیماری کرونا با افزایش ۱۰ تخت در بیمارستان ولیعصر ۱۷۰ بیمار در بخش دیالیز این انجمن در سه شیفت تحت درمان هستند.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» گلزار باباخانی با بیان اینکه بسیاری از بیماران دیالیزی باتوجه به اینکه هفته ای ۳بار دیالیز میشوند از نظر اشتغال و هزینه های بالای درمانی و دارویی مشکل دارند و سرپرست خانواده هستند گفت: از مسئولان و خيران انتظار داريم كمك هاي خود را نسبت به بيماران دياليزي اين استان دريغ نكنند تا گوشه ای از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند.

کارشناس امور بیماران انجمن خیریه کلیوی استان زنجان افزود: هم اينك با توجه به شیوع بیماری کرونا با افزایش ۱۰ تخت بیمارستان ولیعصر ۱۷۰ بیمار در بخش دیالیز این انجمن در سه شیفت تحت درمان هستند.

وی اظهار داشت: کمک خیرین به رسم هر ساله با نزدیکی عید نوروز ۱۰۰ بسته مواد غذایی شامل روغن،برنج،چای ،قند در بین بیماران مددجوی تحت پوشش این انجمن توزیع شد.

باباخانی با اشاره به اينكه اين حركت خداپسندانه با مشاركت انجمن حمايت از بيماران كليوي زنجان و جمعي از خيران مركز استان انجام شد، افزود: باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، بسياري از بيماران از نظر تامين مايحتاج زندگي خود با مشكل مواجه هستند كه اينگونه اقدامات نوعدوستانه، مي تواند گرهي از مشكلات مادي و معنوي آن ها را باز كند.

بالاخانی اظهار داشت: هيچ كمك و خدمتي در اين عالم زيباتر از كمك به بيمار نيست چراكه خدمت رساني به هر بيمار به خصوص بيمار دياليزي ، نزد خداوند پاداش و اجر دنيوي و اخروي دارد.

به گفته کارشناس امور بیماران انجمن خیریه کلیوی استان زنجان تغذيه نامناسب، خود درماني و عدم مراجعه بموقع به پزشك را از جمله عوامل پديد آمدن نارسايي كليه در افراد عنوان كرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست