• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۴
  • شناسه خبر: 13418

رئیس سابق سازمان فرهنگی شهرداری زنجان : هزینه های بدون سند مطابق دستور مسئولان بوده است / سازمان بازرسی ورود خواهد کرد یا نه ؟

پیام ملّت – رئیس سابق سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به افشای اطلاعات هزینه های بدون سند در این سازمان در دوره مدیریت خود گفت : انجام هزینه بدون سند در سازمان برای کارهای فرهنگی شهر اتفاق افتاده است ...

پیام ملّت – رئیس سابق سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به افشای اطلاعات هزینه های بدون سند در این سازمان در دوره مدیریت خود گفت : انجام هزینه بدون سند در سازمان برای کارهای فرهنگی شهر اتفاق افتاده است و مطابق دستور برخی از اعضای شورا و مدیران مافوق بوده است.

مریم شعبانی با انتشار متنی در فضای مجازی مدعی شد : با دستور شورا هزینه هایی برای شهادت سردار سلیمانی، ستاد اقامه نماز، شهدای غواص زنجان و … شد که برخی غیر قابل پیش بینی و برخی خارج از برنامه اتفاق افتاد. البته این هم کار غیر طبیعی نیست.

نتیجه تصویری برای مریم شعبانی زنجان / معصومی

وی اضافه کرد : بنده زمانی که سازمان فرهنگی شهرداری را تحویل گرفتم از گذشته بدهی های فراوانی داشت ، چون نگاهم سیاسی و شخصی نبود همه را حل کردم، زیرا تعهد سازمان ملاک است!

وی به طرح ناکام تحقیق و تفحص از این سازمان اشاره کرد و گفت : در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان هم عرض کنم چندین جلسه در کمیسیون نظارت شورا برگزار شد . جلسات پرچالش و پر حاشیه و حدود یک ماه کل اسناد سازمان جهت بررسی کارشناسان به حراست شهرداری منتقل شد که هفته گذشته احتمالا تحویل داده شد.

وی به اظهارات عباس راشاد مبنی بر وجود تخلف در سازمان و متوقف شدن طرح تحقیق و تفحص اشاره کرد و گفت : اما درخصوص اظهارات آقای راشاد که فرموده اند :«برخی از اعضای شورا معتقد بودند باید از این سازمان تحقیق و تفحص انجام شود اما به دلایلی این مهم اتفاق نیافتاد و البته به دلیل برکناری رئیس این سازمان تحقیق و تفحص موضوعیت ندارد» بهتر است مشخص گردد که برکناری اینجانب چه پیوندی با منتفی شدن تفحص دارد؟ اینجانب اموال پدر مرحومم را هزینه نکرده ام که پس از برکناریم رها شود. پول بیت المال را به راحتی نبخشید !

وی ادامه داد : سازمان فرهنگی مظلوم را بیشتر و بیشتر تفحص کنید چون‌نه پولی دارد و نه درآمدی، شاید حوزه ها و سازمانهای درآمد زا ، خودکفا و خودگردان از نگاه ها در امان باشند. لقمه خوبی است سازمان فرهنگی !!!

شعبانی گفت: تحقیق و تفحص حق قانونی شوراست . امیدوارم همه را زیر ذره بین قرار دهید «آنهم از اول شورای پنجم» این به نفع شهر و شهروندان است. کاش زمان به عقب بر می گشت و هر کس ، اول خودش و اعمالش را مورد تحقیق و تفحص قرار می داد.! شاید اشتباهاتمان کمتر می شد! و اینهمه ضربه نمی خوردیم! اشاره ام به تمثیل سوزن و جوالدوز است!

رئیس برکنار شده سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان وجود هزینه های بدون سند در این سازمان را امری مرسوم عنوان کرد و اظهار کرد : جناب راشاد خیلی خوب می دانند که تخلفی در سازمان صورت نگرفته است .بنده دفاعیات اصلاح بودجه را انجام دادم . بیش از ۲۰ جلسه برای ۶۰۰ میلیون تومان بخاطر شهروندان چانه زدم. تا ۵ اسفند همه چیز ردیف شد پس از این تاریخ در جریان هیچ اتفاقی نیستم.

توضیح پیام ملّت : وجود هزینه های بدون سند در نهادهای دولتی و وابسته به دولت که از بودجه عمومی استفاده می کنند تخلف و جرم محسوب می گردد آیا سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی به وجود تخلفات مالی و فرهنگی احتمالی ورود خواهند کرد و از حقوق بیت المال دفاع خواهند کرد ؟

سئوال اساسی از رئیس سابق سازمان فرهنگی این است با چه اهدافی قصد دارد تخلفات احتمالی انجام یافته را با نام شهدا و سردار شهید سلیمانی گره بزند ؟ «رسانه های پیام ملّت و عصرملّت» در پی گزارش های دریافتی از برخی اعضای شورا و مسئولان شهرداری زنجان و برخی منابع دیگر اقدام به انتشار تخلف مسئولان سابق این سازمان بر وجود هزینه های احتمالی بدون سند و ریخت و پاش های مالی کرد. رسانه های پیام ملّت و عصرملّت در راستای وظایف و رسالت قانونی در جهت دفاع از حقوق بیت المال اقدام به پیگیری موضوع کرده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست