• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۶
  • شناسه خبر: 13479

رئیس کل دادگستری استان زنجان:استقرار قضات کشیک در همه حوزه‌های قضایی در تعطیلات نوروز

پیام ملّت-رئیس کل دادگستری استان زنجان به استقرار کشیک در ایام تعطیل اشاره کرد و گفت: ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز در کلیه حوزه های قضایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت&# ...

پیام ملّت-رئیس کل دادگستری استان زنجان به استقرار کشیک در ایام تعطیل اشاره کرد و گفت: ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز در کلیه حوزه های قضایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“حجت‎الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی اظهار داشت: دستگاه قضایی استان برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم را برای فعالیت تعدادی از شعب در محاکم و دادسراها آنهم در کلیه شهرستانها و بخشها در تعطیلات نوروز انجام داده تا رسیدگی به مشکلات قضایی مردم و موارد ضروری به موقع بعمل آید.

وی ادامه داد: به روسا و دادستان‌های کلیه حوزه های قضایی تاکید شده است در ایام کشیک به انجام ماموریت های محوله اهتمام جدی داشته باشند چرا که نباید خدمت رسانی به مردم حتی در ایام تعطیل متوقف شود .

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: اصحاب پرونده ها از مراجعه غیر ضروری به دادگستری امتناع نموده و از طریق سامانه ثنا پی گیر روند پرونده های خویش باشند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست