• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۸
  • شناسه خبر: 13555

مدیرعامل هلال احمر: بیش از ۵۸ هزار زنجانی غربالگیری شده است

پیام ملّت – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت : تا ۷ فروردین سال جاری قریب ۵۸۰۰۰ نفر غربالگری و تب سنجی شده اند که ۳۳۶ نفر از این افراد مشکوک به بیماری بودند و به مراکز درمانی ارجاع شدند. به گزارش «پایگاه خ ...

پیام ملّت – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت : تا ۷ فروردین سال جاری قریب ۵۸۰۰۰ نفر غربالگری و تب سنجی شده اند که ۳۳۶ نفر از این افراد مشکوک به بیماری بودند و به مراکز درمانی ارجاع شدند.

برنامه‌ریزی برای ارائه داروهای بیماران خاص در داروخانه هلال احمر زنجان

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، شهرام میرزایی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در استودیو سلامت زنجان اظهار کرد : روز ۱۳ بهمن ماه کمیته ای در هلال احمر برای آماده سازی بسته های آموزشی و تصمیم گیری برای انجام اقدامات لازم در جهت مقابله با بیماری کرونا تشکیل شد.

وی افزود : اعضای اوطلب به عنوان سرمایه های اجتماعی این سازمان در بخشهای مختلف مشغول خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد : با توجه به شرایط موجود در کشور و با دستور العمل کمیته جمعیت هلال احمرحسب هماهنگی با ستاد ملی و مرکزی مصوبات ابلاغ شده را در سطح استان به اجرا در آورده است.

میرزایی گفت : در روز های اول اقدامات اموزشی و اطلاع رسانی را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان داشتیم و جزو اولین استانهایی بودیم که این اقدام انجام شد و الگویی برای سایر استانها شدیم.

وی تاکید کرد : در بحث ضد عفونی کردن معابر و خیابانها با شهرداری همکاری کردیم و در تهیه ماسک با استفاده از ظرفیت سازمان فنی حرفه ای مقدمات تولید ماسک در استان فراهم شد و روزانه ۳۰۰۰۰ماسک تولید و عرضه میشود

مدیرعامل هلال احمر زنجان اضافه کرد : ۲۱پست بازرسی ، غربالگری و تب سنجی با مشارکت نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و شبکه بهداشت و نیز پویش های مردمی در سطح استان برپاشده است.

میرزایی گفت : در زمینه ایجاد نقاهتگاه هم جمعیت هلال احمر مشارکت داشته و تا به امروز ۱۱۵۰ تخته پتو تحول مراکز مربوطه داده و نیز تجهیز نقاهتگاه ابهر با ظرفیت ۱۰۰ تخت به این جمعیت محول شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست