• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۹
  • شناسه خبر: 13562

پلمپ ۵۸ واحد صنفی به علت نقض قانون ستاد مبارزه با کرونا/ واحدهای صنفی در صورت فعالیت،پلمپ می شوند

پیام ملّت-جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از روز گذشته تعداد ۵۸ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین ستاد مبارزه با کرونا و بازگشایی واحدهای خود پلمپ شدند. سرهنگ ایرج خانی پور در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه ...

پیام ملّت-جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از روز گذشته تعداد ۵۸ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین ستاد مبارزه با کرونا و بازگشایی واحدهای خود پلمپ شدند.

سرهنگ ایرج خانی پور در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملّت” اظهار کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی با همکاری اصناف در حال گشت زنی ۲۴ ساعته هستند تا واحدهایی را که اجازه باز شدن ندارند در صورت مشاهده تذکر داده و پلمپ نمایند.

وی با بیان اینکه از لیست واحدهایی که باید باز باشند یادداشت برداری شده است، افزود: این واحدها تذکراتی را دریافت می کنند. فروشگاه های مواد غذایی باید باز باشند. شهروندان در صورت مشاهده بسته بودن فروشگاه های مذکور می توانند گزارش دهند تا از طریق اصناف به این موضوع رسیدگی شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه گشت های نظارتی به صورت شبانه روزی در حال رصد بازار هستند، تصریح کرد: تیم های یاد شده با متخلفان در این زمینه برخورد خواهند کرد. چراکه با توجه شیوع ویروس کرونا واحدهای غیرضروری باید تعطیل شوند لذا در این زمینه تیم های نظارت با جدیت و با گشت های مستمر مغازه ها را کنترل می کنند.

سرهنگ خانی پور با بیان اینکه سلامت شهروندان در اولویت دستگاه قضا قرار دارد، تاکید کرد: ضابطین مکلف هستند نسبت به پلمپ واحدهای صنفی متخلف بلافاصله اقدام کنند.

گفتنی است که در راستای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، نیروی انتظامی در کنار سایر اعضا وظایف خود را انجام می دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست