• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۰
  • شناسه خبر: 13605

حمایت از بهبودیافتگان اعتیاد؛ گامی موثر در جهش تولید

پیام ملّت– رییس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: حمایت از بهبود یافتگان بیماری اعتیاد و اقدام تولیدی آنها می تواند گامی موثر در جهت محقق ساختن جهش تولید به شمار رود. سروان محسن حسین خانلو در ...

پیام ملّت– رییس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: حمایت از بهبود یافتگان بیماری اعتیاد و اقدام تولیدی آنها می تواند گامی موثر در جهت محقق ساختن جهش تولید به شمار رود.

سروان محسن حسین خانلو در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری_ تحلیلی پیام ملّت” اظهار کرد: حمایت از بهبود یافتگان بیماران اعتیاد می تواند قدمی موثر در تحقق شعار سال تلقی شود. گفتنی است که این اقدام با هماهنگی تعدادی از ارگان ها ذی ربط محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه باتوجه به ماهیتی که برای شعار امسال درنظرگرفته شده است توجه جدی به تولید داخلی میتواند در تحقق شعار امسال بسیار مثمر ثمر واقع شود، افزود: ما باید به توانایی خود در تولیدات داخلی ایمان و خودباوری داشته باشیم.

رییس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر باید همه ملزومات رو رعایت کنیم، تصریح کرد: تخصیص حمایت های مالی به تولیدات افرادی که پیش از این گرفتار دام اعتیاد بوده اما در حال حاضر کاملا پاک و سالم و به تولیداتی مشغول هستند، میتواند راهکاری موثر در جهش تولید شمرده شود.

سروان حسین خانلو با بیان اینکه در اجرای حمایت مالی از بهبود یافتگان بیماری اعتیاد بهتر است که میزان کمک های مالی گفته شده برای بهبودیافتگان مختلف متفاوت در نظرگرفته شود، افزود: میزان کمک مالی بسته به شرایط افراد یادشده و نوع کاری که قصد انجام آن را دارد متفاوت و متغیر در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کاری که افراد مذکور شروع می کنند در حقیقت به نوعی حمایت از تولیدات داخلی خواهد بود، ادامه داد: با عملیاتی ساختن این اقدام جهش اقتصادی نیز محقق خواهد شد.

رییس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه باید جامعه به سمت حمایت از بهبودیافتگان اعتیاد سوق دهیم تا بتوانیم به نتایج مطلوبی در بحث کاهش آمارهای این حوزه دست یابیم، تاکید کرد: باید حمایت و توانمندی افراد بهبودیافته به ویژه مراقبت بعد از بهبودی در جامعه بیشتر شود و در این راستا ایجاد زمینه های شغلی می تواند راهگشا باشد.

سروان حسین خانلو با اشاره به اینکه حمایت از بهبودیافتگان باید هم از سوی خانواده صورت گیرد و هم اجتماع و تنها در این صورت است که نتیجه بخش خواهد بود تا شمار معتادان کاهش یابد، ادامه داد: لازم به ذکر است که معتاد فرد بیماری است که مرتکب اشتباه شده است. با نجات یک معتاد یک خانواده و حتی یک جامعه را از منجلاب خارج می کنیم.

وی یکی از مهمترین عامل بازگشت به سمت اعتیاد را بیکاری دانست و خاطرنشان کرد: یک بیمار اعتیاد اگر پس از ترک بیکار بماند باز احساس خلا و پوچی به وی دست می‌دهد و همین دلیل بازگشت وی به سمت اعتیاد خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست