• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۰
  • شناسه خبر: 13577

مبتلایان به کرونا در تکاب همچنان ۱۸ نفر بدون تغییر باقی مانده است/بهبودی ۹۴ درصد بیماران

پیام ملّت– فرماندار تکاب گفت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا در تکاب بدون تغییر نسبت به سه روز گذشته همان ۱۸ نفر قبلی است ودر ۳ روز گذشته هیچ مورد مثبت ابتلا به کرونا در تکاب ثبت نشده است. محمود زمانی، فرماندار تکاب ...

پیام ملّت– فرماندار تکاب گفت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا در تکاب بدون تغییر نسبت به سه روز گذشته همان ۱۸ نفر قبلی است ودر ۳ روز گذشته هیچ مورد مثبت ابتلا به کرونا در تکاب ثبت نشده است.

محمود زمانی، فرماندار تکاب در گفتگو با “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“اظهار داشت:طی ۹ روز گذشته تنها یک مورد مثبت بیماری کرونا در تکاب ثبت شده است.

وی گفت:از مجموع ۱۰۱ مورد مشکوک ابتلا به بیماری کرونا تاشنبه، نهم فرودین نتیجه آزمایش ۸۳ نفر منفی و تست کرونای ۱۸ نفر مثبت بوده است وتا نهم فروردین از ۱۸ بیمار مبتلا ۱۷ نفر ترخیص شده و تنها یک نفر بستری است که بهبودی ۹۴ درصدی بیماران کرونایی را به همراه داشته است.

فرماندار با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در تکاب نداشتیم گفت: این شرایط مطلوب حاصل تلاش مسئولان، ستاد پیشگیری،کادر درمانی، گروه های داوطلب و همراهی مردم است.

زمانی تاکید کرد: همبستگی اجتماعی مردم و مسئولان شعارما برای جلوگیری از شیوع کرونا است و برای تداوم این وضعیت از شهروندان میخواهم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان همکاری کنند، مسافرت نروند و درخانه بمانند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست