• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۱
  • شناسه خبر: 13621

تشکیل ۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در زنجان /بیش از ۱۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده کشف شده است

پیام ملّت– معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از اسفند ماه تا حال حاضر ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال تشکیل شده است. به گزارش «پایگاه خب ...

پیام ملّت– معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از اسفند ماه تا حال حاضر ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان،اسماعیل مسلمی با اشاره به این که از اسفند ماه تا حال حاضر ۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان تشکیل شده است اظهار داشت: در این مدت ۹۷۵ مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است.

مسلمی ارزش ریالی اقلام کشف شده را بالغ بر ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پرونده های مذکور جهت اجرا به تعزیرات حکومتی ارجاع شده اند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: عمده بازرسی ها و پرونده های متشکله از داروخانه ها، شرکت های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت می باشد.

وی با اشاره به اقلام مکشوفه در طی بازرسی های صورت گرفته اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۵۵۳ لیتر محلول ضد عفونی کننده، ۳۲۲ لیتر الکل طبی و ۹ هزار و ۳۸۳ تیوپ پل ضد عفونی کننده کشف و ضبط شده است.

مسلمی خاطر نشان کرد: ۶ هزار و ۴۸۱ عدد ماسک پزشکی و ۵ هزار و ۸۲۳ بسته دستکش لاتکس از جمله سایر اقلام کشف شده طی بازرسی های صورت گرفته می باشد.

وی با بیان این که بازرسی ها در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاههای نظارتی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: احتکار، تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته در این بخش می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست