• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۱
  • شناسه خبر: 13618

شهردار زنجان: تردد غیر ضروری خودروها در روز ۱۳ بدر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در پی خواهد داشت

پیام ملّت-سرپرست شهرداری زنجان گفت : طبق مصوبه کمیته پیشگیری از ویروس کرونا و هماهنگی انجام شده با پلیس راهور در روز طبیعت ۱۳ فروردین ماه پلاک خودرو ها در مبادی و خروجی شهر و همچنین معابر داخلی شهر از طریق دوربین های مرک ...

پیام ملّت-سرپرست شهرداری زنجان گفت : طبق مصوبه کمیته پیشگیری از ویروس کرونا و هماهنگی انجام شده با پلیس راهور در روز طبیعت ۱۳ فروردین ماه پلاک خودرو ها در مبادی و خروجی شهر و همچنین معابر داخلی شهر از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک شهرداری کنترل میشود.

حبیب ملایی یگانه در گفتگو با”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” اظهار داشت: در روز طبیعت خروج از شهر و شروع مسافرت ممنوع است .

شهردار زنجان گفت: در صورت تردد چندین باره خودرو ها به منزله تردد غیر ضروری ثبت و مشمول اعمال قانون ۵ میلیون ریالی خواهد شد.

وی تصریح کرد : بازگشت خودرو ها به شهر مبدا با پلاک هایی به غیر از پلاک زنجان بلا مانع بوده، ولی در طول سفر حق ورود و توقف در شهر های میانی را نخواهند داشت.

ملایی یگانه افزود: ورود خودرو ها با پلاک های به غیر از پلاک زنجان به داخل شهر فقط در صورت احراز کد ملی یا بیمه نامه صادر شده از زنجان مقدور خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست