• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۱
  • شناسه خبر: 13632

۸ نقطه از مسیرهای شهرستان خرم دره از ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۲ فروردین تا صبح روز ۱۴ فروردین مسدود می شود

پیام ملّت– فرماندار خرم دره با بیان این که ۸ نقطه از مسیرهای خروجی شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود خواهد بود گفت: از مورخه ۱۲ فروردین راس ساعت ۱۲ ظهر تا صبح روز ۱۴ فروردین کلیه مسیر های اعلام شده در این شهر ...

پیام ملّت– فرماندار خرم دره با بیان این که ۸ نقطه از مسیرهای خروجی شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود خواهد بود گفت: از مورخه ۱۲ فروردین راس ساعت ۱۲ ظهر تا صبح روز ۱۴ فروردین کلیه مسیر های اعلام شده در این شهرستان مسدود خواهد بود.

حجت محمدی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به این که در راستای مبارزه، پیشگیری و قطع زنجیره بیماری کوید ۱۹ امسال روز طبیعت برای حفظ سلامتی خود و عزیزانمان باید در خانه ها بمانیم اظهار داشت: به همین منظور ۸ نقطه از مسیرهای شهرستان طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه مسدود خواهد شد.

فرماندار خرمدره تاکید کرد: مسیر منتهی به روستاهای خلج، ویستان، اسلام آباد و انجلین، مزارع و باغات روستاهای یاد شده، مسیر منتهی به روستای سوکهریز و باغات داسداران، مسیر منتهی به روستای شویر از سمت هیدج و از شویر به سوکهریز مزارع و باغات روستاهای یاد شده، مسیر منتهی به روستای الوند، مسیر منتهی به روستای پلاس، مسیر منتهی به روستای خلیفه لو، مسیر منتهی به روستای رحمت آباد از مورخه ۱۲ فروردین راس ساعت ۱۲ ظهر و تا صبح روز ۱۴ فروردین مسدود خواهد بود.

محمدی با اشاره بر رعایت قرنطینه خانگی از شهروندان در خواست کرد: برای حفظ سلامتی خود و سایر همشهریان در روزهای مذکور در خانه بمانند و از تجمع در پارک، بوستان و طبیعت جدا خودداری نمایند.

محمدی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خیّرین و جوانان برومند در قالب گروه های جهادی و بسیج که یار و یاور ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان می باشند، اظهار داشت: با رعایت موازین بهداشتی و یاری یکدیگر و با مدد الهی امیدواریم بتوانیم کرونا را شکست بدهیم .

فرماندار خرمدره همچنین با تاکید بر این که بهتر است مردم مشارکت فعالانه در غربالگری سلامت خود داشته باشند تصریح کرد: بهورزان و مراقبین سلامت با جمعیت تحت پوشش تماس میگیرند و از آن ها علائم بیماری کرونا را سوال می کنند تقاضا داریم همکاری های لازم را داشته باشند و در صورت وجود علائم کرونا تحت هیچ شرایطی پنهان کاری نکنند از سویی دیگر مردم می توانند نسبت به غربالگری خود در سامانه الکترونیکی https://salamat.gov.ir نیز اقدام نمایند. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست