• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۷
  • شناسه خبر: 13778

جریمه ۱۷۵ راننده متخلف و توقیف ۴۵ خودرو در زنجان

پیام ملّت-رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تاکنون ۴۵ دستگاه خودرو در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان توقیف و ۱۷۵ دستگاه خودور نیز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند. سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و ...

پیام ملّت-رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تاکنون ۴۵ دستگاه خودرو در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان توقیف و ۱۷۵ دستگاه خودور نیز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت” اظهار کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیروی انتظامی اقدام به ایجاد ۳ ایستگاه کنترل تردد خودرو در ورودی های سطح استان کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح همچنان با قدرت و قاطعیت در استان در حال اجرا است، بیان کرد: در اجرا این طرح خودروهای غیربومی متخلف به مدت یک ماه توقیف خواهند شد. صاحبان خودروهای توقیف شده هنگان ترخیص خودرو باید هزینه پارکینگ را نیز پرداخت کنند.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: محدودیت تردد خودروها در محورها تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.

وی همچنین با قدردانی از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از آنها خواست تا برای قطع زنجیره این بیماری از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

سرهنگ شیرمحمدی با بیان اینکه تنها افرادی که دارای بیمه نامه و پلاک بومی بوده و یا در استان شاغل هستند اجازه ورود به استان را خواهند داشت و افزود: تردد خودروهای حمل مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم، خودروهای امداد و نجات و تانکرها حامل سوخت بلامانع است.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر خودروهای غیربومی از استان های تهران، البرز و اطراف تهران هستند، تاکید کرد: خوردهای های غیربومی چنانچه مشاهده شوند بی درنگ مشمول اعمال قانون خواهند شد.

وی با بیان به اینکه برای قطع زنجیره انتقال کرونا به همکاری مردم با مسوولان و ماموران پلیس نیاز است، عنوان کرد: در صورتی که افراد قصد تمکین از قوانین را نداشته باشند و با بی احتیاطی خود و دیگران را به معرض خطر بیندازند با قاطعیت قانون در مورد آنها اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تمامی قوانین سختگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، قطع زنجیره ان و حفظ سلامتی مردم اعمال می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست