• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۸
  • شناسه خبر: 13810

بیش از ۹۵ درصد جمعیت بخش قره پشتلو در طرح غربالگری کرونا شرکت کردند/ معابر روستاهای بخش قره پشتلو بصورت مستمر مورد گندزدایی قرار می گیرد

پیام ملّت– بخشدار قره پشتلو با اشاره به این که خوشبختانه تعداد مشکوکین مبتلا به کرونا ویروس در این بخش بسیار اندک بوده است گفت: بیش از ۹۵ درصد مردم بخش قره پشتلو در طرح غربالگری کرونا شرکت کرده اند. علی افشار در گف ...

پیام ملّت– بخشدار قره پشتلو با اشاره به این که خوشبختانه تعداد مشکوکین مبتلا به کرونا ویروس در این بخش بسیار اندک بوده است گفت: بیش از ۹۵ درصد مردم بخش قره پشتلو در طرح غربالگری کرونا شرکت کرده اند.

علی افشار در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به این که بخش قره پشتلو شامل یک شهر و سه دهستان سهرین، قره پشتلوی بالا و قره پشتلوی پایین است اظهار داشت: در کل این سه دهستان و شهر غربالگری کرونا ویروس انجام گرفته است به طوری که بیش از ۹۵ درصد مردم این بخش در این طرح مشارکت داشته اند.

این مقام مسئول با بیان این که غربالگری از طریق بهورزان و با همکاری کامل دهیاران انجام می گیرد افزود: مردم همچنین می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی https://salamat.gov.ir نسبت به ارزیابی وضعیت سلامت خود از لحاظ کرونا ویروس اقدام کنند و یاری رسان کادر درمان و مدافعان سلامت در سطح این بخش، استان و کشور باشند.

بخشدار قره پشتلو با اعلام این که تعداد مشکوکین مبتلا به کووید ۱۹ در این بخش خوشبختانه بسیار اندک بوده است عنوان کرد: آمار و اطلاعات دقیق توسط دانشگاه علوم پزشکی به مسئولین استانی و شهرستانی اعلام می شود.

این مقام مسئول با تاکید بر این که ضد عفونی و گندزدایی معابر و خیابان های شهر توسط شهرداری و روستاهای این بخش مرتب طبق برنامه ریزی های مدون توسط دهیاران انجام می گیرد گفت: با این که برخی از روستا ها فاقد دهیاری هستند اما معابر این روستاها نیز مورد گندزدایی قرار می گیرد.

افشار افزود: از زمان اعلام فاصله گذاری اجتماعی این دستور در این بخش نیز بصورت جدی و با حساسیت ویژه در حال انجام است به طوری که همچنان محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی توسط نیروهای انتظامی اعمال می شود.

به گفته بخشدار قره پشتلو در روز ۱۳ فروردین ماه نیز کل محور های اصلی بخش توسط مسئولین راهور و نیروی انتظامی، ورودی شهر با همکاری شهرداری و جاده های فرعی منتهی به مناطق گردشگری، تفرجگاها و روستاها توسط دهیاران و شوراهای اسلامی کاملا مسدود و رصد می شدند تا مانع از ورود افراد غیر بومی به منطقه شود که این برنامه ریزی ها همچنان صرفا مطابق پروتکل ها و دستورات ابلاغی ادامه خواهد داشت.

بخشدار قره پشتلو ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمان و مدافعین سلامت در استان و سطح کشور، از مردم خوب، فهیم و با فرهنگ قره پشتلو، کلیه اعضای شوراهای اسلامی شهر، روستا ها و اعضای شورای اداری بخش، کلیه بهورزان و متولیان زحمتکش بهداشتی و دهیاران بخاطر همراهی و همکاری کامل برای اجرای برنامه های که در راستای مبارزه با کرونا صورت گرفته است تقدیر و تشکر کرد./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست