• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۸
  • شناسه خبر: 13813

معاون وزیر بهداشت؛جزئیات طرح فاصله گذاری هوشمند/ کرونا همچنان جدی است

پیام ملّت– معاون وزیر بهداشت گفت: برنامه وزارت بهداشت همچنان این است که در خانه بمانیم و همه موارد بهداشتی را رعایت کنیم، چون کرونا همچنان جدی است. به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” علیرضا رئیسی، د ...

پیام ملّت معاون وزیر بهداشت گفت: برنامه وزارت بهداشت همچنان این است که در خانه بمانیم و همه موارد بهداشتی را رعایت کنیم، چون کرونا همچنان جدی است.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” علیرضا رئیسی، در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر، با بیان اینکه در مرحله فاصله گذاری هوشمند، سه جز دیده شده است، گفت: یک جز به فضای کسب و کار و ابزار و وسایل اصناف برمی گردد که باید از نظر بهداشتی تایید شود و پاکیزه باشد و جز دیگر مربوط به بهداشت و ایمنی فروشندگان و کارکنان و ارائه کنندگان خدمت است که آنها هم باید همه موارد بهداشتی را رعایت کنند و بخش دیگر مربوط به مشتریان و خدمت گیرندگان است.

رئیسی گفت: افرادی که بیماری زمینه‌ای مثل، دیابت، بیماری قلبی و…، دارند نباید سر کار بروند و باید در خانه بمانند و اگر شاغل هستند حقوق و مزایای شان را دریافت کنند.

وی افزود: بقیه افراد هم باید در سایت وزارت بهداشت ثبت نام کنند و غربالگری شوند تا وضع جسمی آنها مشخص شود و شیفتی سر کار بروند و موارد بهداشتی و فاصله‌ها در محل کار را هم باید رعایت کنند.

معاون وزیر بهداشت گفت: مدارس و دانشگاه‌ها تا ۳۰ فروردین تعطیل است و ۲۵ فروردین باز جلسه برگزار می‌کنیم و درباره ادامه تعطیلی یا لغو آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از هر گونه تجمع و آمد و شد غیر ضروری خودداری کرد، افزود: زیارتگاه‌ها و برگزاری نماز جماعات هم فعلاً تا ۳۰ فروردین تعطیل است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست