• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۸
  • شناسه خبر: 13825

موافقت رهبر انقلاب با برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی

پیام ملّت-رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نی ...

پیام ملّت-رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه، صادر کرد.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه، صادر کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه ای به محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پی نوشت رئیس جمهور به نامه دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به وی ابلاغ کرد.

روحانی پی نوشت کرده است که « نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این منبع تامین و حتی الامکان از تولیدات داخلی و با استفاده از شرکت های دانش بینیان اقدام شود.همچنین کمک های لازم به صندوق بیمه بیکاری ظرف هفته آینده انجام و جزئیات طرح در ستاد اقتصادی دولت مطرح شود».

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست