• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۸
  • شناسه خبر: 13816

کرونا خط فروش اینترنتی را ۴۲ درصد افزایش داد /محموله های پستی استان زنجان ضدعفونی می شوند

پیام ملّت– مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی خط فروش اینترنتی گفت: خدمات رسانی شبکه های پستی با رعایت دقیق نکات بهداشتی ادامه دارد. رضا حمید پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملّت ...

پیام ملّت– مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی خط فروش اینترنتی گفت: خدمات رسانی شبکه های پستی با رعایت دقیق نکات بهداشتی ادامه دارد.

رضا حمید پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملّت اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، تعطیلی اصناف و کاهش رفت و آمدهای مردم میزان خرید و فروش اینترنتی رشد چشمگیری یافته است.

در این راستا وی با بیان اهمیت بسیج همگانی برای مقابله با بیماری کرونا و توجه به سلامت شهروندان عنوان کرد: پست استان در تلاش بوده است که با اتخاذ تدابیر لازم اعم از ضدعفونی و گندزدایی تمامی مراحل ارسالات پستی از قبول مرسوله، تجزیه، رهسپاری و تحویل به گیرنده زمینه ای فراهم کند تا بسته ها و مرسولات پستی در نهایت سلامت به دست آنها برسد.

مدیرکل پست استان زنجان با تاکید بر توجه ویژه به سلامت و تندرستی کارکنان خدوم شبکه پستی در سراسر کشور اظهار داشت: مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی در اختیار تمامی کارکنان به ویژه بخش هایی که مستقیما با مرسولات مردم سروکار دارند قرار گرفته تا خدشه ای به سلامت همکاران وارد نشود.

حمید پور با بیان اینکه دو واحد قبول و توزیع در شبکه پستی با مشتریان در تماس هستند افزود: اقلام بهداشتی مورد نیاز در اختیار این افراد زحمت کش قرار داده شده است.برای همه همکاران در قسمت های ستادی، اجرایی و قسمت های نامه رسان مواد ضدعفونی، الکل و ماسک به صورت روزانه داده می شود.

مدیرکل پست استان زنجان با تاکید براینکه به صورت روزانه کار ضدعفونی در مراکز پستی انجام می شود تا شاهد مساله خاصی در این زمینه نباشیم عنوان کرد: البته لازم به ذکر است که تاکنون هیچ مورد از ابتلا به کرونا در کارکنان پست استان مشاهده نشده است و کارکنان پست در سلامت هستند.

حمیدپور خاطرنشان کرد: علاوه بر بسته های پستی ماشین هایی که که کار حمل این بسته ها را بر عهده دارند ضدعفونی می شوند و جای نگرانی در خصوص کرونا برای این بسته ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دفاتر پستی در سطح استان دایر و مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: در حال حاضر براساس بخشنامه استانداری پست با یک سوم نیروها مشغول به فعالیت است.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به شرایط ویژه ای که در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: پست همواره در کنار مردم و مسئولان بوده و هست و به دلیل سابقه دیرینه ای که در خدمت رسانی به مردم در هر شرایطی دارد در بحران فعلی نیز با تلاش مضاعف مصمم است خللی در خدمت رسانی به مردم به وجود نیاید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست